Cauta RSS Feed Schimba judetul

LIGA a III-a: Gloria II, umilita la Dej

Sport 08 Octombrie 2010 - 21:25 - Vizualizari: 725
LIGA a III-a: Gloria II, umilita la Dej

Gloria Bistrita II a pierdut vineri, in deplasare, cu formatia Unirea Dej, in etapa a 7-a a Seriei a VI-a din Liga a III-a. Gazdele s-au impus cu scorul de 5-0 (2-0), prin golurile marcate de Faur (26, 62), Breaz (11), Bucsa (49), Darabus (75).

Pentru Gloria II au evoluat: Greab - Patca, Fagner, Macarie, Ciocioana - M. Roman, Rogozan, Nicoara, Dobrea - Buta, Padurariu. Au mai jucat: Vasilichi, Perez, Alexandru, Oltean.

Iata rezultatele etapei a sapte din seria a sasea:


Tarlugeni - Seso 0-2

FC Zlatna - Ungheni 2-0

Reghin - Sanatatea Cluj 1-0

FC Maramures - AFC Odorheiu 3-0

Unirea Dej - Bistriţa II 5-0

Floresti - Mediaş II 0-0
 
Cisnadie - SCM Brasov 0-1

 

citynews.ro

foto: arhiva ciynews.ro

Responsabilitatea pentru continutul comentariilor nu apartine redactiei citynews.ro, ci utilizatorilor care le posteaza.
  • mie imi pasa | 12 Oct 2010 | 15:35
    Sunteti foarte diplomat in tot ceea ce spuneti. O sa incerc sa "traduc" eu pe intelesul tuturor.
    Cand al doilea om din club, in pan decizional, traieste mai mult prin stratosfera (fiind rupt de practica concreta a acestui fenomen) si isi trateaza proprii colaboratorii ca pe niste "obiecte" lipsite de valoare, aceasta persoana, nu va avea niciodata informatii pertinente care sa-l ajute sa ia deciziile corecte (decizii care influenteaza in mod direct si activitatea "Centrului de copii si juniori"). Ca sa nu fie "deranjat" acolo sus, a avut grija sa se inconjoare de oameni care nu au curaj nici macar sa clipeasca in fata lui, daramite sa-si mai spuna si propria parere.
    Atata timp cat nu s-a implicat in activitatea "Centrului de copii si juniori" si oameni au fost lasati sa lucreze, dupa stiinta lor, au fost si rezultate. Rezultatele ultimilor cinci, sase ani, sunt produsul gandirii si deciziilor luate (din umbra) de acest personaj. Prin comparatie "rsponsabilul cu mancarea" il bate detasat in planul rezultatelor obtinute.
  • :I | 11 Oct 2010 | 22:55
    Nu cred ca o singura persoana, cu mentalitatea respectiva, poate sa decida, de unul singur, daca un junior corespunde sau nu cerintelor. Astfel de decizii nu apartin unei singure persoane.
    "La acest club s-a renuntat extrem de usor la niste oameni care si-au dovedit competenta fara ca nimeni sa-si puna intrebarea ce pui in locul lor?" Sa iau aceasta fraza drept raspuns la intrebarea mea legata de antrenori? Si la o adica, cine a contribuit la indepartarea acestor oameni pe care ii mentionati?
    Nu cunosc performantele obtinute in perioada 1990-2005 si nici nu cred ca ma intereseaza, deoarece nu e bine sa traim in trecut. E vorba despre o alta perioada de timp, un alt mandat la echipa de seniori, altfel as fi spus ca macar am avea ce invata din trecut, daca la asta v-ati gandit. "Modernizarea" echipei, inceputa cu mandatul d-lui Sabau, nu a avut efecte si la nivelul conducerii, a oamenilor care conduc aceasta echipa de atatia ani. Interesele personale si, in unele cazuri, nestiinta, au existat si in trecut, insa in momentul de fata acestea intra intr-un conflict tot mai profund cu masurile care ar trebui intreprinse.
  • cs | 11 Oct 2010 | 21:53
    Daca la un club exista o peroana cu functie de conducere ( sa zicem director sportiv) care are ca atributii si evaloare tinerilor jucatori din cadrul clubului pentru a fi promovati la echipa de seniori si filozofia lui despre juniori se inscrie in citatul dat in comentariul anterior, cariera lor s-a terminat inainte de a incepe.
    Un jucator de 18 ani trebuie "lucrat" inca trei, patru ani, pentru a face pasul spre inalta performanta. Optuzitatea unor astfel de persoane, nepriceperea altora si lipsa de rabdare cu acesti copii sunt factori determinanti in esecul lor spre inalta performanta.
    Este trist, dureros, dar asta este adevarul crud.
    La acest club s-a renuntat extrem de usor la niste oameni care si-au dovedit competenta fara ca nimeni sa-si puna intrebarea ce pui in locul lor?
    Pentru cine este interesat ofer un material cu activitatea centruli de copii si juniori din 1990 pana in 2005, un material care demonstreaza ca se poate atunci cand se vrea cu adevarat.
  • :I | 11 Oct 2010 | 20:16
    Vad ca prelungim discutia:) Maturitatea necesara pentru a face parte integranta din echipa de seniori a unui club se atinge, in general, pe la varsta de 21-23 ani (in opinia mea). Poate vorbiti in cunostinta de cauza. Insa nu cred in acest procent pe care l-ati dat. Si mai apare o intrebare: in momentul de fata, la varsta de 18 ani, clubul dispune de juniori capabili sa faca fata rigorilor echipei mari? Daca da, spuneti-mi dvs. un singur jucator care ar trebui sa urce o treapta si cine din cadrul centrului ar fi impotriva acestei miscari. Nu cred ca exista persoane care nu ar fi interesate de acest lucru. Revin la o intrebare formulata anterior: cine hotaraste daca are nevoie de jucatorul X sau Y?
    Jucatorii pe care i-ati mentionat au fost produsi de acest club, insa din ce ati scris dvs., reiese ca in momentul de fata acest club nu dispune de antrenori care sa creada in talentul juniorilor si sa aiba rabdare cu ei. Asa sa fie oare?
    Cei care la 18 ani reusesc sa confirme sunt o exceptie, insa poate ca in momentul de fata acest club chiar nu dispune de asemenea jucatori. Si nu e deloc o tragedie. E poate o ocazie pentru diverse persoane de a arunca vina in stanga si in dreapta, pentru ca nu mai au niciun interes sa investeasca mai departe si pentru a ascunde un mod defectuos de a conduce. Am mentionat aceste persoane anterior, nu vreau sa ma repet.
  • CS | 11 Oct 2010 | 17:24
    "Daca un junior la 18 ani nu joaca in prima echipa, nu are rost sa-ti mai pierzi timpul cu el".
    Ganditi-va ca aceasta este filozofia la 60% din cei care au functii de conducere la nivel de copii si juniori. Ce perspectiva poate exista la un centru de copii si juniori cand persoanele din conducere au o asemenea filozofie.
    Un doctor ca sa poata opera pe inima mai face cel putin cinci ani de practica, dupa ce a terminat facultatea. Ganditi-va ce drame ar produce daca ar opera, fara aceasta practica.
    Sa ai pretentia de la un jucator de 18 ani sa fie la nivelul celor care au 200,300 de meciuri in prima divizie este o drama pentru el si familia lui.
    Mindrean, Costin, Sanmartean, Dan Florin, Chibulcutean au crescut 2,3 ani in umbra echipei mari si daca a fost nevoie si-au facut ucenicia si pe la diviziile inferioare. Norocul lor a fost ca au existat antrenori care au crezut in talentul lor si au avut rabdare cu ei.
    Cei care reusesc sa joace la 18 ani in prima divizie sunt niste exceptii si exceptia nu poate fi generalizata.
  • :I | 11 Oct 2010 | 10:09
    Asa este, concluzia d-voastra este corecta. Insa meritele pentru performantele enumerate mai sus raman tot celor mentionati in paranteza. Si, bineinteles, unui antrenor capabil sa puna in plan secund propriile interese si sa dea dovada de dragostea fata de club si priceperea de care vorbeati.
  • CS | 11 Oct 2010 | 09:20
    Acel domn a avut puterea sa recunoasca ca nu se pricepe si a dat dovada de inteligenta atunci cand s-a hotarat sa lucreeze in echipa (Sava, Balaur, Matei, Florea, Pirtiu s-au ocupat de partea tehnica, dansul de partea organizatorica).
    S-a cistigat un titlu national si s-a promovat in div.B. Au facut pasul la echipa mare: Frasinescu, Arbanas, Radu Razvan ( de la echipa de juniori) , Chibulcutean, Nalati, Albut, Vasilache ( de la echipa de div.B).
    Daca se vrea, cu adevarat, se poate. Trebuie multa pasiune, sa iubesti cu adevarat clubul si nu in ultimul rand, multa pricepere.
  • :I | 10 Oct 2010 | 22:29
    Si puteti sa imi precizati care este pregatirea acelui domn in materie de jucatori si transferuri? Nu vorbesc de chestiuni administrative, probabil ca a fost destul de priceput in aceasta privinta. Cele scrise de mine se refereau exclusiv la capacitatea persoanelor cu destula vechime in acest club de a realiza un management performant al acestei echipe, cu toate subunitatile sale. Am inteles, nu se pricepea la fenomen, dar si-a ales niste consilieri foarte buni. In materie de logistica? Pentru ca, din cate stiu, se implica intr-o anumita masura si in chestiuni care nu aveau nicio legatura cu atributiile sale.
    In fine, cele scrise nu se indreapta impotriva acelui domn, dadeam doar un exemplu referitor la un mod defectuos de a conduce un club. Poate aveti dreptate si gresesc, insa parerea mea (deoarece fiecare are dreptul la una) ramane cea mentionata anterior.
  • C-tin Sava | 10 Oct 2010 | 21:27
    Sunteti intr-o mare eroare. D-ul acela "responsabil cu mancarea" in perioda 2002 - 2006 a avut ca atributii suplimentare sa asigure logistica pentru grupele de juniori si echipa a II a ( atributii pe care le are Valer Somesan in prezent). Acest domn inainte de a transmite catre conducerea administrativa o informatie legata de Centrul de Copii si Juniori, se consulta in permanenta cu mine ( in calitate de Coordonator al Centrului de Juniori) si cu antrenorii de la Centru din acea perioada: Balaur, Matei, Florea. Concluzionand: chia daca nu se pricepea la fenomen si-a ales niste consilieri foarte buni. Dupa ce a plecat Balaur si Dan Matei s-a retras si el.
  • :I | 10 Oct 2010 | 20:22
    Iti dau dreptate pana la un anumit punct referitor la selectia jucatorilor pentru echipa mare. Decizia finala de a include un anumit jucator in lotul echipei mari apartine, aproape in totalitate, tot antrenorului, in opinia mea (influentat, mai mult sau mai putin, de oamenii care conduc acest club de foarte multi ani si a diversilor impresari). In conditiile in care antrenorul echipei de seniori vine si iti spune: "Nu am nevoie de jucatorul X" (jucator crescut de club) si isi aduce, in functie de interese, diversi jucatori in probe, care ar fi solutia? Sa nu uitam cazul d-lui Sabau, cel care a rulat un numar foarte mare de jucatori in timpul mandatului sau. Foarte putini au corespuns normelor, iar restul au fost lasati sa plece, desi se facusera cheltuieli destul de semnificative cu aducerea lor. Jucatorii crescuti de club nu corespundeau criteriilor sale si au fost ignorati. De aici, insa, cred ca a inceput totul. Singurul merit pe care il gasesc acestui mandat este renovarea bazei sportive. Atat.
    Referitor la echipa a doua, raspunde-mi la o intrebare: daca antrenorul echipei mari impune in echipa a doua diversi jucatori (care sunt in lotul echipei mari, insa nu intra in vederile sale), ce interes mai are in a promova jucatorii tineri ai clubului?
    Si inca un aspect: sa nu uitam succesiunea "lantului trofic". Pe baza rapoartelor intocmite de antrenori, sef centru, director sportiv, referitoare la juniorii sau jucatorii care ar putea face saltul la echipa mare, antrenorul si conducerea clubului iau decizia finala. Aici se impute pestele, ca sa raspund si la intrebarea d-lui Cilean (daca este vorba despre adevaratul d. Cilean). Daca s-a ajuns ca persoana care era responsabila cu mancarea sa aiba un cuvant de spus in problemele clubului (nu cunosc titulatura d-lui respectiv), probleme care nici macar nu intra in atributiile sale, atunci hai sa fim mai atenti in cine aruncam cu noroi si in cine nu.
  • C-tin Sava | 10 Oct 2010 | 14:51
    Asa este, eu l-am adus pe Pap de la Dej si este adevarat ca Deac a fost legitimat la Gloria. Stiu ca am umblat o saptamana cu dosarul lui pentru inscriere la facultate.
    Un antrenor cu merite deosebite la cistigarea titlui national, la juniori I, a fost Adrian Florea.
  • mie imi pasa | 10 Oct 2010 | 12:04
    Ca sa nu credeti ca vorbesc prostii o sa va dau un exemplu; se povesteste printre antrenorii de la Gloria ca la un momendat a fost in probe la acest cub un junior de 16 ani PAUL PAP de la Unirea Dej. Dupa doua saptamani de testari, Sabau( impreuna cu staful tehnic) a renuntat la el pentruca nu avea parametrii pentru inalta performanta.
    Astazi Pap este jucator de baza la FC Vaslui si component de baza la echipa nationale de tineret. In schimb au ramas : Borza, Damian, Demian etc. A-ti mai auzit de aceste nume? Eu nu.
    Se vorbeste prin oras ca si Deac a fost legitimat la Gloria, dar nici el nu a corespuns exigentelor.
  • mie imi pasa | 10 Oct 2010 | 11:36
    D-ul Cilean are perfecta dreptate cand spune ca problemele apar atunci cand se trece de la juniori al seniori si ca antrenorii de la juniori si-au terminat misiunea, rolul esential revine sefului de centru, directorului sportiv si antrenorilor de la seniori. Cand de doua ori pe an, in perioada de pauza competitionala vin cate 50 de jucatori, acesti trei oameni trebuie sa faca o evaloare corecta si sa compare ce este in curtea clubului cu ce vine. De competenta si responsabilitatea acestor oameni depinde viitorul unor copiii care au muncit 8,9 ani cu speranta ca vor face pasul la echipa mare. La acesti oameni am auzit aceiasi placa in ultimii cinci ani: juniorii sunt nepregatiti, au lipsuri in comportament si sunt intarziati din toate punctele de vedere. In locul lor sunt adusi altii ( la recomandarii ale impresarilor) sau din varii interese ca sa se constate dupa un timp ca sunt sub nivelul celor din propria curte. A cui este vina?
  • Cilean Dorel | 10 Oct 2010 | 09:09
    Trei comentarii pertinente,0,001% caracterizari exagerate ! Oare pestele de unde se-npute? Antrenorii de la grupele de copii si juniori isi fac treaba in conditii precare(lipsa terenurilor,a vestiarelor,echipamentelor care sa reprezinte culorile clubului) si cu toate acestea au reusit sa formeze jucatori care au avut rezultate foarte bune la nivel national .Trecerea mai departe(de la junior la senior) nu o rezolva din pacate antrenorul ci capetele intunecate.Pacat.mare pacat pentru talentele bistritene care se pierd,culmea,nu din cauza lor s-au a lipsei de valoare,ci din cauza unora care nu reusesc sa vada "paiul" din cauza "barnei".
  • mie imi pasa | 09 Oct 2010 | 18:52
    Despre ce strategie este vorba cand antrenorul pregateste toata saptamana un grup de jucatori si vinerea la meciul oficial joaca altii? Eu nu am nimic cu antrenorii, mai bine, mai rau ei isi fac datoria, problemele sunt acolo sus unde se iau deciziile. Singurul om la care ii pasa cu adevarat de acest club (efectiv traieste si iubeste acest club) este d-ul Jean Padureanu. Singura gresela care i se poate reprosa este faptul ca s-a inconjurat de oameni lipsiti de valoare, pentru care clubul nu reprezita decat o afacere personala, prin care reusesc sa-si rotunjeasca propriile venituri. Toti au firme personale si strategia lor este cresterea veniturilor personale, iar de vina, pentru nerealizari in plan fotbalistic, sunt jucatorii si antrenorii de la juniori, ca pe ei nu-i apara nimeni. Nu-i pasa la nimeni ca eu imi duc copilul la antrenament, ca ii sacrific copilaria, ca ii iau painea de la gura, ca sa-i cumpar ghete.Fac toatea astea pentru ca micutul meu care iubeste fotbalul si nu pot sa-i omor visul de a deveni fotbalist.
  • :I | 08 Oct 2010 | 23:55
    Strategii pe termen lung s-au facut si se vor face in continuare. Problema nu e lipsa unei strategii, ci capacitatea de a o pune in aplicare. Asa e, ai dreptate, copii talentati au fost, sunt si vor fi in fotbalul bistritean. Insa, in cazul Gloriei, raspunde-mi la urmatoarele intrebari:
    1. Obiectivul centrului de copii si juniori este de a creste jucatori pentru prima echipa. Echipa a doua a Gloriei vine ca o etapa de legatura intre juniorat si echipa de seniori. In conditiile in care s-a renuntat destul de usor la foarte multi jucatori crescuti de acest club, atat in trecut, cat si in prezent, acestia fiind imprumutati sau cedati definitiv la alte echipe, si s-au adus poate de trei ori mai multi jucatori "interesanti" din alte parti, fara a se tine cont de opinia celor care se ocupa de acest centru si a antrenorilor (opinia carora ar trebui, in mod normal, sa conteze intr-o anumita proportie), pe cine dai vina?
    2. In conditiile in care echipa a doua si-a pierdut rolul de pepiniera si a devenit locul unde sunt trimisi jucatorii de la echipa de seniori (care ori nu mai dau randament sau isi revin dupa perioade de accidentari), ce rost mai are sa vorbesti de curaj si stiinta? Daca o echipa se pregateste timp de o saptamana pentru un meci, ca apoi sa primeasca in componenta, cu o zi inainte, cel putin 4 sau 5 jucatori de la echipa de seniori (care sunt impusi in formula de start), ce se intampla cu strategia de joc? Pe cine dai vina in acest caz?
    3. Meciul de la Dej a fost poate primul dupa o foarte lunga perioada de timp in care au evoluat copii. Adica cine ar trebui sa joace in mod normal (e insa un caz singular, cauzat de intreruperea campionatului). Unde va fi constanta necesara unei echipe la meciul urmator, cand vor reveni cei care sunt impusi in aceasta echipa?
    4. Partea tehnica de care vorbesti tu in sarcina cui cade? Nu a antrenorilor, in mod preponderent, avand in vedere ca ei lucreaza in mod direct cu juniorii?
    Singurul aspect in privinta caruia sunt de acord cu tine este indepartarea unor foarte buni antrenori, insa pot sa te asigur ca nici ei nu au avut foarte multe de spus cand li s-au impus anumite lucruri. Problema cea mai mare la acest club nu e in niciun caz centrul de copii si juniori sau echipa a doua. Problema este managementul neproductiv al conducerii (si ma refer la toate persoanele din conducerea clubului), care se rasfrange si asupra centrului si a echipei a doua.
    Poate ca nu am 100%dreptate. Insa sunt capabil sa studiez un subiect in amanunt inainte de a-mi spune opinia.
  • mie imi pasa | 08 Oct 2010 | 21:57
    Lipsa unei strategii clare, pe termen lung, a facut ca centrul de copii si juniori sa nu mai produca nimic in ultimi ani. In probleme de strategie s-ar parea ca profesorul SANDUTA a dictat tot, in ultimii cinci ani: a promovat ca sef al centrului de copii si juniori pe Valer Somesan, un bun administrator, un zero barat in plan tehnic; a contribuit din umbra la indepartarea unor tehnicieni valorosi: DAN MATEI, BALAUR IOAN, SAVA CONSTANTIN si a promovat ca director sportiv pe Vasile Moga un foarte bun fost fotbalist, o nulitate ca director sportiv. In loc sa se promoveze competenta s-au preferat oameni cu capul plecat care n-au curajul si nici stiinta sa faca o strategie. Copii talentati au fost, sunt si vor fii intodeauna, problema este sa avem stiinta de a le crea valoare si de a promova acesta valoare.