Cauta RSS Feed Schimba judetul

FOTO: Masinile angajatilor CJ invadeaza trotuarul

Din oras 23 Noiembrie 2010 - 15:29 - Vizualizari: 2653
FOTO: Masinile angajatilor CJ invadeaza trotuarul

Se pare ca angajatilor Consiliului Judetean si ai Prefecturii nu le ajunge trotuarul din fata si din partea laterala a institutiei pentru a-si parca masinile.

Astfel, astazi, la orele amiezii, pe trotuarul din fata hotelului Victoria erau parcate nu mai putin de cinci masini ale CJ si una care apartine Prefecturii. Acestea au fost insirate pe partea dinspre carosabil a trotuarului, ca intr-o parcare. Nici unul dintre autoturisme nu avea amenda pe parbriz si nici abtibild cu mesajul “Nu parcati! Trotuarele sunt ale pietonilor!” din campania desfasurata de Politia Comunitara. Clujenii sunt nemultumiti de modul in care trotuarele din aceasta zona sunt ocupate de mai marii judetului si incurca circulatia pietonala.

Elza Almasi
Foto: citynews.ro

Responsabilitatea pentru continutul comentariilor nu apartine redactiei citynews.ro, ci utilizatorilor care le posteaza.
  • marius | 29 Nov 2010 | 21:54
    Oare Liviu Alexa stie ca angajatii lui parcheaza pe locurile destinate persoanelor cu handicap din parcarea mall-ului de la vest de cluj?
  • radu | 25 Nov 2010 | 10:59
    .. eu imi iau pistol ...
  • MONYKA | 24 Nov 2010 | 20:23
    In primul rand, nu sunt angajata la CJ. Lucrez in domeniul privat si am abonament de parcare pentru care platesc destul de mult lunar. Cat priveste gramatica mea, se pare ca tu esti cea care nu stie ca APOSTROFUL (semnul asta " ' ") poate substitui o litera, in special "L" de la sfarsitul anumitor cuvinte, dar...mno....n-are nicio legatura cu subiectul de fata.
    Ceea ce vroiam eu sa subliniez era faptul ca acele masini ar putea fi parcate in parkinguri sau in parcarile cu plata FARA A SE PLATI taxa de parcare (au pe bord un ECUSON cu CJ sau PREFECTURA si au acest drept PRIN LEGISLATIA LOCALA), iar noi, cei care platim parcari va trebui sa pierdem timp pentru a cauta parcari in zona centrala. Iar despre parking-ul din Piata Mihai Viteazul....probil sunt anumite persoane care castiga suficient de mult cat sa isi permita sa plateasca parcarea acolo. Eu una nu-mi permit sa platesc 4 lei pe ora in conditiile in care lucrez 8-9 ore/zi.
  • @ BOTYKA | 24 Nov 2010 | 16:17
    Omul de rind de care faci tu referire i-ti reaminteste ca este o parcare in piata Mihai Vteazul. 2 min de mers pe jos,se poate verifica,asta daca nu ai tocuri peste 15 cm.Din pix se pot rezolva locuri pt voi exact i fata cj si pe lateral linga catedrala.Poate efortul de a face 20 -30 de m in plus pt a ajunge la munca ar fi enorm si cum voi nu sinteti: citez (OAMENI DE RIND) ar fi prea umilitor pt voi. Asadar ; (MAI COPII) cum spui tu nu va mai agitati degeaba, miine o sa parcheze pe hol in cj ca doar peste tot in lume asa se procedeaza, nu BOTYKA?
  • @ monyka | 24 Nov 2010 | 15:39
    Stimata doamna ,cum ramine cu legea,cu constitutia?Este oare negociabila in functie de ....parerea unei secretare?
    Art.17 al 2 din constitutia Rom. NIMENI NU E MAI PRESUS DE LEGE. Ce zici???? CIOCU MIC? Ce tare esti cucoana,Invata sa scrii,se scrie (ciocul ).Au ajuns sa fie celebre criteriile pe care sinteti angajate acolo.Pun pariu ca la felul cum gindesti si stii sa vorbesti (sa scrii pardon) faci parte din categoria..........
  • MONYKA | 24 Nov 2010 | 15:19
    Mai copii mai, nu va mai agitati atat ca va agitati degeaba. In toata lumea asta institutiile publice si angajatii lor au cateva beneficii in plus fata de omul de rand, cetateanul. Trotuarul ala din fata hotelelei Victoria are 10 m latime, deci masinile alea nu incurca pe nimeni (poate pe unii dintre voi la vedere...). Asta in primul rand. In al doilea rand, unde ar trebui fuctionarii publici care parcheaza acolo masinile prefecturii si ale CJ (nu sunt masinile lor personale si se poate verifica asta) sa lase masinile? In parcari platite sa plateasca din banii nostri si sa ocupe locurile din parkinguri ca atunci cand ai treaba in centru sa nu gasesti nicio parcare cu plata libera?
    Dar daca sunteti atat de vehementi impotriva a ceea ce se intampla in tara noastra in acest moment, de ce nu iesiti in strada sa ve strigati nemultumirile. De ce nu faceti nimic? De ce nu face nimeni nimic? La comentat e toata lumea foarte buna, dar cand vine vorba de a avea o initiativa....ne ascundem care pe unde putem sa nu cumva sa se afle ca am fi implicati sau suntem mult prea nepasatori.
    Au fost organizate, de cateva luni incoace, o serie de proteste, ale profesorilor, ale mamicilor, ale pensionarilor, ale politistilor, functionarilor publici...etc. Cati dintre voi ati participat la vreun asemenea protest? Niciunul! E comod sa stai in casa, la caldurica si sa lasi totul pe umerii celor care au avut curaj sa lupte pentru drepturile lor. Dar o mana de oameni nu pot schimba directia unei tari. Din pacate. Eu am participat la multe dintre aceste proteste. pentru ca nu sunt de acord cu nimic din ce fac "idiotii" care ne conduc. Imi permit sa vorbesc tocmai din acest motiv. Cei care nu fac nimic pentru a schimba, macar cu ceva, ceea ce se intampla cu Romania, CIOCU'MIC!!!
  • Student | 24 Nov 2010 | 14:27
    Doar un cuvant, RUSINE ! , aaa,am uitat,ei nu au asa ceva.Degeaba e RO in UE,ptr ca nu e UE in RO.Cum spunea cineva,(Am uitat,asta se intampla in Germania....) atunci sa nu se mire ca tara o sa imbatraneasca
  • alex | 24 Nov 2010 | 12:56
    Ah....mai e ceva, pe langa faptul ca parcheaza pe trotuar sub semnul de parcarea interzisa pe trotuar...se mai incalca o regula de circulatie: in fata Cj si Hotelului Victoria nu ai cum sa ajungi pe trotuar ca dinspre Piata Unirii vin numai trolee, iar dinspre piata A.Iancu ai banda continua peste care nu ai voie sa treci.

    Invatati-va sa mergeti doi pasi pe jos. Nimeni in nici un oras cu centru istoric din lumea asta nu poate pune la dispozitie locurile de parcare la botul calului, pentru ca strazile si cladirile nu au fost gandite asa. In schimb se pun la dispozitie alte facilitati in apropiere: in cazul nostru parcarea supraetajata Leul si alte locuri de parcare marcate. Mai miscati-va si popo-urile ca nu va facut nimeni direct in masina.
  • fliper | 24 Nov 2010 | 10:42
    daca parcam eu, un simplu cetatean acolo in 5 minute masina mea era ridicata....legea ar trebui sa fie pentru oricine la fel! Domnule "angajat al CJ" spune-mi tu de ce mie mi s-ar fi ridicat masina instant si masinilor de la consiliul judetean nu li se intampla nimic in conditiile in care legea este una pentru toti?
  • radu | 24 Nov 2010 | 10:42
    Incape o masina pe troruar si nu incurca pietonii ? si nu e folosita ca loc de parcare organizat ? cind e criza de locuri de parcare ? ...

    De mult timp vreau sa cunosc oamenii (daca-s oameni..) care se ocupa de marcaje in orasul nostru. Ca-s de circulatie, ca-s de parcari, tot cred ca au o probelma foarte mare si se pare ca nu se descurca, pe banii nostrii.
    Sa le dam o mina ! de ajutor, pe banii nostrii.

    Fapt divers : imi spune un cunoscut ca la ei in oras, au iesi toti in stada din cauza ca marcajul de pe strada a fost reaplicat cu 6 luni mai repede decit expirarea termenului de garantie !! Cind facem si noi la Cluj asa ?

    Am uitat sa zic ca asta se intimpla in germania.....
  • EU | 24 Nov 2010 | 10:18
    atata timp cat exista o hotarare a consilului local care spune ca nu ai voie sa parchezi pe trotuar, si nu exista exceptii mentionate pt aceasta, ar trebui aplicata la toti. nu mi se pare normal ca legile sa fie doar pentru unii.
  • ANTI "ANGAJAT" | 24 Nov 2010 | 09:49
    JEGULE, asta ii atitudine tipic romaneasca " da de ce va luati de mine, ca mai sunt si altii mizerabili ca mine, pe ei de ce nu..."

    Din cauza celor ca VOI, suntem CEA MAI JALNICA NATIUNE DIN LUME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • calin | 24 Nov 2010 | 09:40
    Haide sa va spun o treaba "draguta" .....mai vajnici aparatori ai angajatilor CJ,si nu numai...(toti angajatii pe banii nostrii sunt si se comporta cam la fel,insolenti,aroganti,plini de sine)
    Eu am treaba aproape zilnic,prin centru(pe acolo circuli sa-ti platesti "darile,sau sa-ti rezolvi unele probleme),nu de putine ori pt.a merge la "finante",am parcat aproape in Marasti,si am venit pe jos inapoi,oare voi ,care in treacat fie spus,nu va "omorati" cu munca,nu puteati sa parcati la "LEU" " oricum parcati gratis,spre deosebire de noi,si aici nu este vorba ca nu se poate trece pe acel trotuar,ci pur si simplu ca idee.
  • brancusi | 24 Nov 2010 | 09:19
    Referitor la politia comunitara .Pai cum dracu sa-si amendeze sefii......,ca apoi si le anuleaze singuri .
    Intr-o asemenea situatie am fost si eu, in urma unei contestatii ,mi s-a anulat ,pe drept .
    Si nu sunt "tarani in sensul rau al cuvantului ",cum se baga-n seama careva ,sunt 'lumpeni", ca toti sunt nascuti , crescuti , si educati in acest "minunat"oras ,necivilizat ,murdar ,si haotic.
    Parca-i o jungla clujul ,unu-i mai ingmfat ca altul,mai plin de importanta si impresii ,de zici ca toti sunt suprinventatori ce-au descoperit gaura pe unde ies oaule din gaina.
    Toti au pile , vor favoruri , vor sa traisca pe spinarea altora ,fara munca sau efort ,sa dea LOVITURA.
    In cativa ani n-o sa mai poti respira in cluj de atatea popouri importante si barosane.
    Referitor la functionarii , de la cjc,si altii ,mai uita-ti-va si in oglinda .
    Noi intretinem ,mita,spaga ,traficul de infuenta, in functie de interesele de moment .
    Sigur la medici , prin spitale , este cu totul altceva,nu te opereza sau pun o presiune pe tine "dupa" de inebunesti sa la "DAI".
    patit recent .
  • antonio | 24 Nov 2010 | 09:08
    Hal de articol.......si eu am trecut ieri pe acolo si am vazut masinile parcate...dar nu m-au incurcat deloc, ba din potriva puteam sa trec cu tirul pe locul ramas intre masini si cladire.
    PS:elza almasi ...esti patetica .....tu fatuca!!!!
  • CETATEANU CORECT | 24 Nov 2010 | 08:17
    DACA PARCA PE ACEL LOC UN CETATEAN FARA PILE PE PARIU CA NU TRECEAU 10 MIN SI MASINA AR FI FOST RIDICATA . LOR DE CE NU LI SE RIDICA MASINILE ?
    DE LA NOI AU PRETENTII SA NU PARCAM NEREGULAMENTAR CAND EI ISI FAC DE CAP DE PARCA AR FI ORASUL LOR . SI ,, ANGAJATULE " DACA SPUI CA NU AI ASA SALAR MARE DE CE MAI LUCRI IN ACEEA INSTITUTIE ?SAU SALAR MIC DA BACSIS MARE .SI LASA FAZA CU SICTIR CA TACEREA ESTE DE AUR CATEODATA GOLANULE ,PARVENIT DE PE BANII PUBLICI
  • poly | 24 Nov 2010 | 08:08
    Tise poate parca la viloiul fara turnulete langa piata de flori unde are o curte de neam prost la vedere,
  • altul... | 24 Nov 2010 | 08:04
    sunt tare curios voi cand aveti treaba la o institutie si nu gasiti loc de parcare dak mergeti int o parcare la 1 km si veniti pe jos sa va faceti treaba....si pe langa asta nu vad care i problema cu parcarea in fata hotelului victoria ? nu puteti trece de masini? din cate stiu eu trotuarul ala are cam 4-5m latime deci se poate trece linistit- acuma ca nu aveti voi ce face si de cate ori apare un articol abia asteptati sa sariti cu comentarii cu rost sau fara asta i partea a doua.....cu siguranta voi sunteti cei mai corecti oameni nu ati parcat niciodata masina neregulamnetar
  • dana | 24 Nov 2010 | 08:02
    nu inteleg care e problema, nu incurca deloc pietonii, ca doar nu merg de mana cate 10 pe trotuar. nu aveti de ce altceva sa va legati?
  • Monica | 24 Nov 2010 | 01:03
    pai da...1:si mie mi se pare corect ca institutia in care lucrez sa-mi ofere anumite facilitati,dar sa dea la toata lumea nu numai bosilor.2:daca salariile voastre mari cum va permiteti asa masini?as vrea si eu dintr-un salariu de roman cinstit sa-mi cumpar asa masini...RUSINE SA VA FIE...noi ne chinuim sa gasim un loc de parcare in acest oras minunat si ne "permitem" sa platim atat tichetele de parcare(nu costa mult dar daca adunam sumele,intr-o luna se vede la buzunarul nostru de oameni "bogati" si simpatici incat va platim salariile dand mana de la mana de la oameni saraci care abia traiesc),cat si amenzile care ne sunt oferite ca bonus de catre inaltele institutii,pornind de la idea ca omul de rand din Romania are prea multi bani,ca nu are ce face cu ei.nu?si inca ceva..."domnule" angajat,mai bine taci ca te afunzi mai rau,
  • eu te platesc Angajatule | 24 Nov 2010 | 00:41
    ...din banii mei iti primeti salariul si din partea altora care au mai scris aici... din acest punct de vedere ar trebui sa TACI...oricum, ai spus numai prostii! ESTE INTERZISA PARCAREA PE TROTUAR!!! ...trotuarul este destinat pietonilor...stiai asta??? ...despre asta era vorba....nu despre cate locuri de parcare are prefectura sau orice alta institutie! Da, cred ca ar fi un bun exemplu, ca toate institutiile publice sa-si parcheze masinile in parkinguri.
    Fara nici o suparerea dar intelectul tau este sub minimul national...trantor bugetar, ranit in orgoliul propriu :))))
  • UN american | 24 Nov 2010 | 00:07
    Au in parking la 3 pasi... dar sunt prea importanti pentru el... asa ca bloceaza trotuaru... bravo. Se vede ca cei care au grija de infrastructura orasului nici macar nu le pasa de el. Of Of...
  • Basescu | 23 Nov 2010 | 22:48
    Sper sa va moara cutia de viteze , NENOROCITIOLOR....va permiteti cam multe
  • Dan | 23 Nov 2010 | 21:14
    Okay, tin sa va spun ca aceasta masina a aparut pe trotuar si la categoria "shmecheri de cluj", cand s'a facut acea campanie. Si tot aceasta masina, este constant parcata neregulamentar in zorilor pe observator.
  • "Angajat" al CJ | 23 Nov 2010 | 20:40
    @ toti care vor/au comenta/t fara sa stie despre ce vb, va aduc la cunostinta urmatoarele: in jurul prefecturii/cjc-ului exista parcari destinate EXPRES masinilor institutiilor si angajatilor acestora! totul ar fi f bine dk nu ar parca si altii care nu au nicio treaba cu cele 2 institutii si care ocupa abuziv respectivul perimetru. daca s-ar respecta indicatoarele de restrictie nu s-ar ajunge la situatia sa se parcheze pe trotuar in fata hotelului victoria....
    @ nesta special: nu stiu ce romane s.f. ai citit tu despre salarii de mii de euro, dar tin sa te anunt ca esti destul de prost (informat). si, in plus, mi se pare o dovada de bun simt ca institutia in care lucrezi sa-ti ofere conditiile necesare sa poti parca masina in proximitatea locului de munca! am zis.
  • misu | 23 Nov 2010 | 20:28
    va spun din sursa sigura ca la primarie exista o lista cu masinile carora sa nu li se blocheze rotile sau sa fie ridicate.
  • eu | 23 Nov 2010 | 17:39
    bun, problema se poate rezolva amenajand o parcare in fata prefecturii doar pentru masinile de serviciu ale institutiei. la urma urmei e un hectar de trotuar acolo si nici nu e puhoiul de lume de la sora, de ex. in rest angajatii pot folosi transportul in comun sau parkingurile cu plata (leu?). parerea mea, desigur!
  • Un pieton | 23 Nov 2010 | 17:21
    Poate ca ar fi fost bine sa surprindeti si masinile parcate pe trotuarele din jurul cladiri CJ... cele cu ecusoane de functionar... acelea sunt ale angajatilor, bineintales tot parcate neregulamentar. Nu incercati vineri la prinz ca nu mai gasiti niciuna.
  • nesta | 23 Nov 2010 | 17:16
    bine ca noua ne dau amenda de 100 ron pentru parcare fara ticket!!!si lor la salarii de mii de euro au si nesimtirea asta sa parcheze in centrul clujului!!!si boschetatii aia de la politia comunitara care sunt niste tarani in sensul rau al cuvantului au 2 clase si vb cu tine de zici ca au ceva grad.....si pt un comentariu de mai jos al ANGAJATULUI DE LA CJ:ma parcheaza-ti masina pe feleac daca esti prost si nu gasesti un loc de parcre in centru nu o lasa pe trotuar in fata prefecturi,sa nu faci nici un pas pe jos acordeonistule....sa va plangeti de salarii toata ziua asta stiti mafiotilor!!!!
  • alex | 23 Nov 2010 | 16:27
    Lucrul acesta ma intriga si pe mine de multa vreme. Cum poti avea pretentia de la clujeni sa parcheze corect si sa plateasca pentru parcare cand angajatii institutiilor publice procedeaza asa? Cat despre angajatul CJ, tin sa ii aduc aminte ca la nici 5min de mers pe jos exista o parcare supraetajata. Folositi-o! Si nu va scoateti ca "alea nu sunt masinile noastre", ca am trecut pe acolo des si toate au in geam ecuson de la CJ (pe bune sau pe pile, partea a doua, CJ le-a emis!)
  • Mai angajatule | 23 Nov 2010 | 16:08
    Frumos iti sade sa stai si sa comentezi aiurea. Ideea era ca legea, in cazul nostru o hotarare de Consiliu Local (da, ala pe care nu il inghititi voi) nu se aplica tuturor, lucru ce contravine insasi Constitutiei!
  • @kiki | 23 Nov 2010 | 15:59
    pt cultura ta generala te anunt ca si angajatii CJ platesc taxe si impozite si circula cu troleul! nu sunt vreo subspecie aparte care au doar gratuitati si scutiri cum cred 99% din oameni...
  • kiki | 23 Nov 2010 | 15:47
    @ "angajat"
    Te-ai gasit repede sa critici reporterii citynews. Ai dreptate, in ignoranta nostra de platitori de taxe, care circulam cu troleul si nu cu masina "institutiei", nu am stiut ca aceste masini se conduc si se parcheaza singure, astfel angajatii "institutiei", care se spetesc pentru binele judetului si nu stau toata ziua pe net la serviciu, nu au nicio vina. hai la munca si data viitoare gaseste-ti si plateste-ti un loc de parcare!
  • "Angajat" al CJ | 23 Nov 2010 | 15:38
    D-soara Elza, esti absolut sigura ca acele masini sunt ale angajatilor si nu ale institutiei?! si 2, unde ai vrea sa fie parcate? la tine in curte? ti-ai facut parcare si nu stim noi sau ce?
    ps. ca de obicei...cand nu mai aveti subiecte, luati un troleu pana in capatul manasturului, apoi o luati la pas pana in someseni, in speranta ca ochiul vigilent va suprinde vreo "ilegalitate"! hai sictir!