Gimmy Gym

Blog Liviu Alexa

Blog Liviu Alexa

Fara numar, fara numaaaaar

Intotdeauna l-am iubit pe Mardale. Fiindca e genial.

...citeste

Membri

Reteta Zilei

Falafel egiptean din legume

Falafel egiptean din legume

Falafel egiptean din legume www.urbanlifestyle.ro   Ingrediente:   450 g boabe de fasole fava...

...citeste

Din aceeasi categorie

Locul Secret

Ultima sedinta de Guvern inaintea remanierii

Ultima sedinta de Guvern inaintea remanierii

Ministrii lui Boc stau azi cu sabia de-asupra capului. Surse de la centru spun ca sedinta de Guvern programata...

...citeste

Din licee

CLUJ: Scolile vor avea containere speciale pentru deseuri

CLUJ: Scolile vor avea containere speciale pentru deseuri

Institutiile publice mai au la dispozitie o luna pentru a finaliza planul de masuri privind colectarea...

...citeste

Pentru studenti

Conferinta internationala despre bautura si moarte

Conferinta internationala despre bautura si moarte

La Alba Iulia se va desfasura in perioada 3-5 septembrie, Conferinta Internationala ''Dying and Death...

...citeste
SOCANT: Caprioara jupuita, gasita in mijlocul carosabilului

SOCANT: Caprioara jupuita, gasita in mijlocul carosabilului

Din oras | 08 Februarie 2010 - 18:06 | Numar vizualizari: 3151

Ramasitele unei caprioare au fost gasite vineri seara pe strada Oasului de catre presedintele Federatiei Romane de Protectia Animalelor, Radu Termure. Acestea, cel mai probabil, au fost pierdute pe drum de catre cei care au impuscat-o.

 

Vineri, seara in jurul orei 19:40, in timp ce se indrepta inspre Chinteni, Radu Termure a observat pe mijlocul carosabilului o masa de carne, oase si blana la un loc. "L-am asimilat cu cadavrul unui animal, insa am oprit ca sa ma asigur despre ce e vorba", a povestit presedintele Federatiei Romane de Protectia Animalelor. Ajuns mai aprope el, a observa ca era vorba despre ramasitele unei caprioare impuscate.

 

"A fost sectionata in asa fel incat sa se poata atarna, impaia. In acest fel, trofeul poate fi vandut la un pret cat mai bun", a spus Radu Termure. Presedintele Federatiei a ramas stupefiat de ceea ce a vazut si a inceput sa-si puna intrebari. "E cert ca fusese pregatit sa fie transportat si l-au scapat. Daca ar fi vrut sa scape de el, cel mai probabil vanatorul ar fi facut-o in camp, nu in mijlocul carosabilului", a explicat Termure.

 

Radu Termure a sunat la 112 si la fata locului s-a deplasat un echipaj de Politie. Presedintele Federatiei Romane de Protectia Animalelor a cerut ca ramasitele sa fie duse la laboratorul Directiei Sanitar-Veterinare pentru examinarea varstei animalului, sexului si cauza mortii. Totusi, ramasitele au fost duse la Sectia I, iar dupa doua ore in care s-a asteptat un raspuns Radu Termure nu a primit nimic. "Avem un protocol de colaborare cu autoritatile, insa se pare ca ele nu doresc sa colaboreze", a afirmat Termure.

 

In jurul orei 22, Radu Termure a fost nevoit sa se intoarca la fata locului, pe strada Oasului, pentru a da din nou declaratii celor de la Arme si Munitii, iar dupa patru ore a plecat de acolo fara sa aiba vreun raspuns si, spune el, fara ca politia sa fi dus caprioara la examinare. "Imi pun intrebari referitoare la modul in care au actionat. Nu am inteles de ce nu au fost de acord sa ducem probele la examinare nici a doua zi", a spus el indignat.
Nici pana astazi Radu Termure nu a fost contactat pentru a i se spune cum decurge ancheta. Reprezentantii Politiei nu au furnizat, pana in momentul de fata, un punct de vedere, insa, in momentul in care acestia o vor face, il vom publica.

 

 


UPDATE: Ramasitele caprioarei gasite vineri pe strada Oasului de catre Radu Termure, presedintele Federatiei Romane Pentru Protectia si Controlul Animalelor, au fost duse luni la expertiza medico-legala si se asteapta sa se afle daca s-a dat autorizatie de vanatoare pentru aceasta specie.

 

Seful sectiei I de Politie, Comisarul sef Laurentiu Moldovan, a spus ca ramasitele caprioarei au fost trimise abia luni la expertiza pentru a se depista sexul animalului, modul in care a fost omorat si alte detalii necesare. De asemenea, se asteapta raspunsul Asociatiei Vanatorilor si Pescarilor, care va dezvalui daca a existat autorizatie de vanatoare pentru aceasta specie sau nu. Intrebat de ce nu a dus vineri sau in urmatoarele doua zile "trofeul" la Directia Sanitar-Veterinara, Moldovan a spus ca in acel weekend nu avea cine sa preia ramasitele si sa le examineze, asa ca a fost duse abia luni.

 

Seful Sectiei I de Politie a spus ca ramasitele au fost pastrate in tot acest timp in frigider, asteptand o zi propice cand medicii le-ar fi putut examina. "Trebuie sa se stie ca incercam sa diminuam infractiunile. Nu e asa de simplu sa gasesti faptasul intr-un caz ca acesta", a explicat comisarul sef Moldovan.

 

In ceea ce priveste blana gasita, seful sectiei I de Politie a spus ca se observa foarte bine ca a fost jupuita cu mare grija, astfel incat sa fie impaiata, sa nu se distruga pielea. Laurentiu Moldovan a spus ca ceea ce li se pare interesant este faptul ca ramasitele au fost gasite chiar de domnul Termure, presedintele Federatiei Romane pentru Protectia si Controlul Animalelor.




Luiza Mesesan

« inapoi la prima pagina

Comentarii

Responsabilitatea pentru continutul comentariilor nu apartine redactiei citynews.ro, ci utilizatorilor care le posteaza.

Da asa este:putem vorbi la nesfarsit
econinja | 11 Feb 2010 | 21:28

Pefect adevarat ce spui.Dar o mica precizare:omul este deasupra animalelor hai sa zicem:superior ca si constiinta,DAR:ca simturi extrazenzoriale animalele sunt superioare omului iar la om capacitatile extrazenzoriale sunt elementare sau peste elementare asa ca cum animalele au constiinta elementara sau peste elementara.La categoria sentimente sunt la fel.
Cainii rasisti?Ma indoiesc.Sa zic un lucru:un caine care a fost zgariat de o pisica atunci cand era pui,un caine care cand iese din casa si detinatorul ii zice:"prinde pisica,unde e pisica",un caine care de secole a fost invatat sa vaneze devine"rasist".Cainii mei nu au treaba cu pisicile:una din cateluse a fost terorizata de o pisica si nu le prea suporta dar nici nu le ataca pentru ca nu o las eu si si a dat seama ca nu toate pisicile pufaie si ataca..Cealalta este deosebita:da dovada de compasiune mila si iubire:nu odata am gasit pui de pisica,sau pisica in situatii rele si a inceput sa planga disperata vrand sa ajute si NU sunt niste instincte materne pentru ca e sterilzata de mul,asa e firea ei fata de toate fapturile.Latra evident sau se bate cu alti caini daca e atacata..Este metis cu ciobanesc romanesc si cainii ciobanesti in conditii bune sunt invatati de secole sa nu atace alte animale care nu sunt periculoase doar lup,urs,etc.Doar in conditii mizere vaneaza sa supravietueasca.Depinde de cioban.
La africani m am referit la faptele de demult de acum cateva secolo si putin dupa.Acum si ei sunt rasisti.
Animalele din ferme pot trai si supraviuetui in salbaticie.Vezi caii si vacile din Delta:libere si fericite:suple,le a crescut blana.S au adaptat.Evident in acele conditii atroce :spatii mici,obezitate nu ar rezista mult.
Buna pilda cu vanatorii...atunci nu ar exista vanatori daca asa am proceda si bine ar fi.

Am putea vorbi la nesfarsit
11 Feb 2010 | 17:56

Pentru simplul motiv ca fiecare teorie are limitele ei.Sunt perfect logice pana la un punct.Daca nu exista iad nu exista nici rai.D-zeu aiubit asa de mult oamenii incat a dat jertfit unicul sau fiu,dar in acelasi timp i-a izgonit pentru ca au gustat fructul cunoasterii.Daca iubesti copilul tau, nu-l izgonesti oricat ar gresi.Daca a fost Adam si Eva si au avut 2 copii vorbim de incest.Biblia a fost scrisa(sub indrumarea lui D-zeu) de oameni,tradusa si adaptata tot de ei.Sunt o multime de aberatii,iar femeia e vazuta mai mult ca o sclava,sa nu mai vorbim de animale.D-zeu a creat lumea,dar el de unde a aparut?Faptul ca evoluam,in multe privinte,poate sustine teoria evolutionista pana la un punct.Daca esti Atotputernic si iubesti nu permiti atata suferinta,oferind sansa unora de a se salva.
ORICUM BIBLIA E O METAFORA,E VORBA DE SIMBOLURI SI NU POATE FI LUATA CUVANT CU CUVANT.MAI DEGRABA CONSIDER CA SUNTEM IN "PURGATORIU",PT CA AM GRESIT(INDIVIDUAL) SI AVEM SANSA SA NE SCHIMBAM PRIN IUBIRE SI FAPTE BUNE.
UN LUCRU E SIGUR.SUNTEM PREA LIMITATI PT A STI CE E DINCOLO DE CEEA CE VEDEM.
Africanii de care vorbesti sunt mai rasisti decat albii.E evident din ce iti spun si din ce vorbesc intre ei(in franceza,convinsi de infumurarea lor ca numai ei inteleg limba aia).Da,sunt superiori in multe privinte.
Vorbim de lanturi trofice (biologic,lasand la o parte religia) iar omul se afla deasupra tuturor animalelor pentru simplul motiv ca are capacitatea asta.Ideea e ca noi sa ne folosim de ele cu respect.Calul bunicului meu "a plans" nechezand si framantandu-se tot drumul pana la biserica,la inmormantare,desi s-a folosit de el pt tractiune.
100/100 DIN ANIMALELE UCISE IN INDUSTRIA ALIMENTATRA NU AR TRAI NICI O SECUNDA DACA NU LE-AM MANCA L-A UN MOMENT DAT,NU AR EXISTA.
Cainii (iar tu ai) sunt "rasisti" pentru ca urasc pisicile,le-ar face face sa sufere,uneori le-ar ucide fara sa le manance evident.Deci...?
Vanatorii i-as pune sa faca doua lucruri inainte de a le da dreptul de a vana cu arma:1.Sa lupte corp la corp cu un mistret sau urs (la alegere);2.Sa ia locul "trofeului" o singura data,sa fie haituiti,iar daca sunt prinsi sa primeasca un "glonte" de sare acolo unde nu bate soarele.Daca mai vor adrenalina primesc arma.

raspuns
econinja | 11 Feb 2010 | 14:06

@abcdef: iti respect in profunzime parerea ta despre religie,practic mi ai luat o inainte,si eu am vrut sa fac aceste afirmatii.
La capitolul rasist ma refer la urmatorul lucru:oamenii albi au profitat de faptul ca africanii nu vor fi niciodata albi,si au crezut ca nu vor fi tehnic asa de dezvoltati ca ei si din cauza asta i au inrobit.la fel se face si cu animalele:din cauza diferentei de aspect precum si din cauza altor diferente oameni isi permit sa :vaneze,sa expoloateze.Deci la asta m am referit la rasizm deci se poate zice si:specisism.
Ai zis ca animalele"nu au spirit deci nu merg in rai sau in iad".In primul rand nu exista iad.Daca dumnmezeu este dusmanul lui Satan face pact cu el adica Satan e un tortionar al lui Dumnezeu si ii tortureaza pe cei rai?Daca este rai sau nu asta nu pot sti.DAR DACA IESTE IN MOD SIGUR DIN MOMENT CE SUNT SUFLETE SI ANIMALELE VOR MERGE ACOLO MULT MAI REPEDE DECAT OAMENII RAI.DOAR OMUL SINGUR IN RAI FARA ANIMALE?E CAM PUSTIU ASA...Aici omul:ISI URMARESTE PROPRIILE INTERESE SI INGANFARI cand invata ca doar omul merge in rai.Am citit ceva din cartile unor oameni ezoteristi care sustin ca au vazut raiul si au fost pe lumea de dincolo si acolo nu numai ca sunt si animale dar sunt si respectate ca fiinte cu drepturi egale.Ce se intampla dupa moarte...?Grea intrebare.CEVA este.DAR din moment ce EXISTA O FORTA A BUNATATII SI A IUBIRII,O ZEITA si UN ZEU SUPREM IN MOD SIGUR NU se discrimineaza animalele.
Apropo:citeste cartea Studiul China.

Scuze..dar asa am inteles din prima postare a ta.
abcdef | 10 Feb 2010 | 23:58

Parea ca mergi in directia aia.Nu sunt rasist ci tolerant.Ca sa fiu rasist ar trebui sa fac referire la o rasa din aceeasi specie...adica umana.Nu am nimic cu vegetarienii,mai ales ca am un frate vegetarian.Nu sunt de acord in totalitate cu el dar ii respect decizia.Dar tu ai ceva cu omnivorii,iar in comparatie cu tine sunt tolerant.Nu sunt crestin practicant al vreunei "oranduiri" pt ca refuz sa cred ca cineva detine adevarul suprem.Catolicii s-au impus prin cruzime si crime fiind parintii Inchizitiei,desi azi,spre deosebire de ortodocsi,din averea lor fac o multime de fapte bune avand sute de spitale si fundatii etc..Ortodocsii nu au pic de toleranta pentru celelalte religii deci nu sunt credinciosi.Exista bursa "parohiilor" si se vand locurile bune.Alearga dupa bani si putere si au reprimit padurile care nu le-au fost luate abuziv ci le-au primit abuziv initial,drept rascumparare pt ca au vandut poporul(nu mai stiu exact anul,dar erau inca boierii).Ma refer la conducatori nu la adepti.Desi nici ei nu sunt departe,calcandu-se in picioare pt a atinge unele oase de care vorbesti.
LA SUFLET M-AM REFERIT LA FAPTUL CA NU AU SPIRIT,DECI NU MERG IN RAI SAU IAD.
DUPA ALTE CREDINTE SI CONVINGERI SI PLANTELE AU SUFLET,DECI NU AR TREBUI SA LE MANANCI.
Oricum am deviat total de la subiectul articolului si ar fi cazul sa ne oprim.Daca doresti poti sa ai ultimul cuvant.

Scuze..dar asa am inteles din prima postare a ta.
abcdef | 10 Feb 2010 | 23:35

Parea ca mergi in directia aia.Nu sunt rasist ci tolerant.Ca sa fiu rasist ar trebui sa fac referire la o rasa din aceeasi specie...adica umana.Nu am nimic cu vegetarienii,mai ales ca am un frate vegetarian.Nu sunt de acord in totalitate cu el dar ii respect decizia.Dar tu ai ceva cu omnivorii,iar in comparatie cu tine sunt tolerant.Nu sunt crestin practicant al vreunei "oranduiri" pt ca refuz sa cred ca cineva detine adevarul suprem.Catolicii s-au impus prin cruzime si crime fiind parintii Inchizitiei,desi azi,spre deosebire de ortodocsi,din averea lor fac o multime de fapte bune avand sute de spitale si fundatii etc..Ortodocsii nu au pic de toleranta pentru celelalte religii deci nu sunt credinciosi.Exista bursa "parohiilor" si se vand locurile bune.Alearga dupa bani si putere si au reprimit padurile care nu le-au fost luate abuziv ci le-au primit abuziv initial,drept rascumparare pt ca au vandut poporul(nu mai stiu exact anul,dar erau inca boierii).Ma refer la conducatori nu la adepti.Desi nici ei nu sunt departe,calcandu-se in picioare pt a atinge unele oase de care vorbesti.
LA SUFLET M-AM REFERIT LA FAPTUL CA NU AU SPIRIT,DECI NU MERG IN RAI SAU IAD.
DUPA ALTE CREDINTE SI CONVINGERI SI PLANTELE AU SUFLET,DECI NU AR TREBUI SA LE MANANCI.
Oricum am deviat total de la subiectul articolului si ar fi cazul sa ne oprim.Daca doresti poti sa ai ultimul cuvant.

continui.
econinja | 10 Feb 2010 | 21:16

Alte exemple:daca religia crestina se contrazice scot in evidenta si lucrurile bune din ea cum ar versetele amintite.Zic ca sunt bune pentru ca este dovedit stiintific ca animalul este mai mult decat o fiinta cu instinct.El are o constiinta cei drept elementara ,sentimente la fel ca oamenii buni,si simturile mult mai dezvoltate.ORI CE FAPTURA CARE ARE O INTELIGENTA ,O PRIVIRE UN MOD VIATA ESTE:SUFLET.Majoritatea nu are intodeauna dreptate,dar in cazul aceste dovezile amintite spun ca DA are dreptate caci majoritatea religiilor recunosc ca animalele sunt suflete.
DAR cu ideile rasiste,inchizitoriale de la care sufera fapturile Planetei :nu pot fi deacord.

Crestinii care dispretuiesc animalele:nu au suflet
econinja | 10 Feb 2010 | 21:08

@abcdef: spui lucruri rasiste grave! Animalele nu au sufllet?Ia citeste te rog din biblie urmatorul verset:"caci soarta omului si a dobitocului este aceeasi;aceeasi soarta au amandoi cum moare unul moare si celalalt toti au aceeasi suflare si omul nu intrece cu nimic pe dobitoc"citat din Ecleziast 3:19.
Deasemene Geneza precizeaza ca Dumezeu a creat SUFLETE vii si insira:pestii marilor si pasarile si alte animale.
Deasemenea:"cel neprihanit se indura de vite dar inima celui rau este fara de mile"Proverbe 12:10.Daca in alte locuri scrie ca nu are suflet:este clar ca se contrazice.Nu crezi ca deja e depasita religia crestina?Crestinii practicanti/te deja nici macar nu tin de cele crestinesti..amestecand crestinismul cu zodiacul,cu yoga si alte concepte.
La fel in limba greaca cuvantul anima de la animal inseamna:suflet.
La fe sfantul Dimitrie din Basarabi cand a ucis din greseala niste pui de pasare a umblat descult in semn de ispasire doi ani iar crestinii de azi ii saruta moastele ca dupa aceea sa ucida sa faca rau.La fel Sf Francisc din Asissi numea animalele:frati si surori,surioara oita si fratele lup,si era vegetarian.
Nu am spus ca in 2012 va veni sfarsitul lumii.Ci doar ca se vor schimba lucrurile in mai bine si nu va fi atata rautate.Va fi selectie.
Vad ca esti impotriva vegetarienilor.Caz cunoscut in RO nu esti o noutate.Afla de la mine ca nu ma intorc sa halesc cadavre sa fac cavou din stomac,si fac antrenamente de forta la cat grea plus uitete putin pe google.ro:Vegan dog food,DA :am si cainii Vegani NA si de ciuda!Tot pe google.ro vezi:Vegan bodybuilding,Vegan powerlifting.
Eu nu sunt crestin,am credinta proprie si AM TOT DREPTUL sa vorbesc despre alimentata fara cruzime,drepturi garantate de LEGEA tarii de catre Ordonanta de Urgenta Privind Combaterea Tuturor Formelor de Discriminare.

citat :"ca sa fii puternic/ca precum e bivolul mananca ce mananca bivolulu nu il manca pe bivol"proverb chinezesc.

vanatoare in tara nimanui ...
maria11 | 10 Feb 2010 | 02:16

Pacat ... sunt multi mizerabili pe pamant si in aer ...Dl Tiriac cu ciracii lui superbogati si ghiftuiti face vanatori - mai binie zis caragii - din aer ...elicopterul fiind un mijloc rapid de exterminare ...vanatoarea de placere ar trebui interzisa ...pt ca e un pacat de moarte sa ucizi cu sange rece . Personal ma bucur cand moare cate un asa zis ''vanator '' la vanatoare ....''cine scoate sabia , de sabie va muri '' ...cred ca e timpul ca oamenii sa mai aiba si un pic de bun simtz si chiar un pic de credinta in cele sfinte ....dar la noi LEGEA e doar pentru prosti , cei destepti si cu bani vor stii mereu sa o evite ....nu uitat insa ca raul si moartea se razbuna ....adica totul se intoarce sub o forma sau alta ....

Politisti inteligenti!
abcdef | 09 Feb 2010 | 16:53

Sa mai spuna cineva ca sunt prosti...Nu prea exista coincidente,iar asta e al naibilor de suspecta.
"Econinja"..daca tot esti convins ca fortele malefice conduc lumea si ca in 2012 vine sfarsitul lumii,ar trebui sa stii ca in Biblie se precizeaza ca animalele nu au suflet si ca au fost date pentru ca omul sa se foloseasca de ele.Ce va fi dupa 2012?Speram ca vei redeveni omnivor pentru ca alimentatia vegetariana nu e benefica...cel putin in cazul tau.
Vanatorii ii urasc,indiferent daca vaneaza legal sau nu.Sunt niste lasi,slabi si oameni bolnavi Altfel nu ar ucide din placere.

VANATORII SI POLITIA=MAFIOTI CRIMINALI
econinja | 09 Feb 2010 | 13:23

Asa cum ati auzit.SI:si ca ori ce gasca de mafioti criminali:lucreaza impreuna.
Omul se hranreste contra firii:cu carne.Alimentatia fara cruzime cea Vegana,este naturala si potrivita omului dar si animalulul cel mai apropiat de el:cainele.
Vanatorii sunt posedati de fortele malefice care conduc lumea si au placerea bolnava,sadica de a ucide.
Consumatorii de carne care ii condamna insa pe vanatori,sunt inconstienti deoerece ei provoaca mai multa cruzime prin platirea suferintei la magazin care va fi facuta si la proxima ocazie lor de catre industria carnii.
Saraca caprioara..odihneasca in pace!NU A FACUT RAU LA NIMENII!!!CATI DEMENTI CRIMINALI HOTI PARLAMENTARI CORUPTI SUNT bine merci si...moare un SUFLET nevinovat.
Vedem ce a fi dupa 2012...

Adauga comentariu »

Stiri pe acelasi subiect

Caprioara de pe strada Oasului, victima braconajului

In urma analizei ramasitelor caprioarei gasite pe strada Oasului de catre presedintele Federatiei Romane pentru Protectia si Controlul Animalelor s-a dovedit ca ar fi vorba de un act de braconaj, intrucat...

Eveniment | 12.02.2010 - 15:06

UPDATE: Pompier din Dej, impuscat in cap la vanatoare

Un teribil accident de vanatoare, soldat cu ranirea grava a unui pompier din Dej, a avut loc ieri pe raza localitatii Unguras. Politia Minicipiului Dej a fost alarmata in legatura cu acest eveniment ieri...

Eveniment | 04.01.2010 - 09:51

Animalele impaiate, ultima fitza in materie de accesorii

Unii duc moda pana la extrem si alatura tendintelor generale cateva detalii care ii lasa pe multi dintre critici cu gurile cascate. Unul dintre exemple ar fi Reid Peppard, care a inceput sa confectioneze...

International | 25.10.2009 - 09:32

Anticomunist ucis si aruncat in groapa sapata de propiul fiu

Arheologii Institutului pentru Investigarea Crimelor Comunismului din Romania l-au gasit astazi la pranz pe luptatorul anticomunist Simion Muresan, care, din informatiile pe care le aveau, a fost impuscat...

Eveniment | 22.10.2009 - 17:36

Impuscat acum 60 de ani, dezgropat la Taga

Arheologii Institutului de Investigare a Crimelor Comunismului din Romania au inceput in aceasta dimineata deshumarea unui fost luptator anticommunist din Taga, care, in urma cu 60 de ani, a fost impuscat...

Eveniment | 22.10.2009 - 11:51

Caini impuscati de padurar sub ochii copiilor

Actele de cruzime impotriva animalelor par sa fi devenit o obisnuinta in societatea actuala, cu toate ca exista o lege prin care cei care savarsesc astfel de acte pot sa ajunga chiar la inchisoare. Autoritatile...

Eveniment | 09.09.2009 - 10:49

Animalul perfect - un Frankenstein pet

Peste 2000 de britanici si-au dat cu parerea despre cum ar trebui sa arate animalul perfect. Urechile ar trebui sa fie de iepuras, chipul de pisica, trunchiul de caine, rasa Golden retriever, coada de...

International | 16.08.2009 - 11:53

Martorii rup tacerea in cazul cainelui impuscat

Chiar daca Ursu, cainele impuscat acum cateva zile in cartierul Manastur, este "caz clasat" pentru autoritati, cei care il cunosteau nu reusesc sa treaca peste cele intamplate si nu pot inchide ochii la...

Eveniment | 20.03.2009 - 14:05

Cal impuscat de padurarul din Baisoara

Cruzimea fata de animale nu are limite in Romania. Legea 205/2004 modificata si completata prin Legea 9/2008 privind protectia animalelor pare a fi doar de decor pentru multi din cetatenii acestei tari....

Eveniment | 12.03.2009 - 18:30

Abonare la newsletter

De ce sa ma abonez?

Pentru a primi prompt in fiecare dimineata cele mai importante stiri din orasul meu.

Abonare
Gimmy Gym