Cauta RSS Feed Schimba judetul

FOTO: Iron Maiden a electrizat Clujul!

Chestiunea zilei 16 August 2010 - 02:36 - Vizualizari: 10152
FOTO: Iron Maiden a electrizat Clujul!

Concertul trupei rock Iron Maiden a zguduit parcarea centrului comercial Polus in prezenta a peste 30.000 de oameni. Fanii trupei, dar si oameni simpli, pasionati de muzica rock, au venit in numar mare la concertul trupei britanice de heavy metal. Concertul a inceput exact la ora programata.

 

Cu toate acestea, cateva mii de persoane au asteptat inca de la ora cinci la intrarea in perimetrul de concert pentru a fi cat mai aproape de cei sase membri ai trupei. Bruce Dickinson, vocalistul trupei, i-a intampinat pe fani cu un salut tipic: "What the fuck are you doing, Romania?", i-a intrebat Dickinson pe cei peste 30.000 de spectatori care si-au facut puternic auzite vocile.

 

Totodata, pe langa spectacolul muzical de marca, asa cum organizatorii au promis inca de la inceput, Iron Maiden a oferit si un spectacol de lumini impresionant. Totodata, Dave Murray, Janick Gers si Adrian Smith, cei trei chitaristi ai trupei, au fost la cea mai mare inaltime. Nici Dickinson nu i-a dezamagit pe fani, oferindu-le un concert de exceptie.

 

"Am venit de la Brasov doar pentru concert. Am fost si in Bucuresti in 2008, dar mi-a placut mai mult acum. Noul album este exceptional", a spus la sfarsitul concertului Silviu, unul dintre fanii prezenti la concertul de la Polus Center. Chiar si pretul biletelor a fost pe placul fanilor. "100 de lei nu mi se pare deloc mult, mai ales pentru o asemenea trupa. La AC/DC in Bucuresti am dat peste 350 de lei", a spus si Cristi, din Arad.

 

Dupa concertul de la Cluj, Iron Maiden va pleca in Italia, unde va sustine un concert in apropiere de Udine. Turneul "The Final Frontier 2010", care promoveaza ultimul album al legendarei trupe, va continua apoi intre 19 si 21 august in Belgia si apoi in Spania.

 

Tudor Ravoiu
Foto: citynews.ro

Responsabilitatea pentru continutul comentariilor nu apartine redactiei citynews.ro, ci utilizatorilor care le posteaza.
  • Floresti man | 18 Aug 2010 | 16:16
    Pentru Niqu:
    1. Cand se faceau reparatii pe Calea Turzii singurii afectati grav erau cei care veneau din Turda cu destinatia FELEACU, nu CLUJ. Pe traseul Turda - Petresti - Ciurila - Cluj faceam cam 50 de minute - 1 ora, nu ore intregi.
    2. Reparatiile de pe Calea Turzii nu au reprezentat un show privat destinat unei anumite audiente ci lucrari de utilitate publica. Inteleg sa circul mai greu o vreme pentru a se redimensiona o conducta de canalizare, nu pentru a facilita divertismentul unora.
    3. Chiar nu am nimic cu IM, concertul si publicul de acolo, ci doar cu organizarea... colaterala
  • Niqu | 18 Aug 2010 | 12:34
    Lumea se pare ca a uitat cum anul trecut (parca) se faceau reparatii sau ce naiba pe calea turzii si faceam cu masina si 5 ore din valcele pana jos pe calea turzii unde era coada. Si treaba a tinut vreo 2 luni din cate mai imi aduc aminte.
    E drept ca organizarea a fost putin "romaneasca" dar mie mi-a placut concertul mult. Cat despre cei din trafic, am si zis cu o saptamana inainte ca mult o sa "manance" organizatorii si politia.
  • Floresti man | 17 Aug 2010 | 22:37
    Cu scuzele de rigoare, completare la un paragraf din postul anterior. Se pare ca textul a disparut ca prin farmec in momentul postarii.
    Deci:
    ...lasandu-i pe zecile de mii de soferi extenuati de caldura si asteptare cu intrebarea "De ce sa sufar eu pentru distractia lor?!"
  • Floresti man | 17 Aug 2010 | 19:49
    Ca sa fie clar de la inceput:
    1. Chiar ma bucur ca Iron Maiden a cantat la capatul strazii Avram Iancu din Floresti (pe dreapta), langa Cluj;
    2. Am vazut, in mare, doua tipuri de comentarii aici, atat din partea multumitilor cat si a nemultumitilor: a) de bun simt si b) de IQ sub 40.
    Asadar, n-am absolut nimic impotriva IM si a fanilor lor, ci a organizatorilor. De ce?
    Dragilor (inclusiv cei care au scris comentarii de genul autostrazii inchise in Germania, de genul "toata lumea stia ca e concert IM" etc.) va rog sa le explicati voi copiilor carora li se face rau in masina intr-o coada inecata in gaze de esapament ca nu le puteti spune cand ajungeti acasa deoarece UNICUL drum de acces este blocat de un eveiment privat care are loc la 5 kilometri de domiciliul dumneavoastra si pe langa care nici macar nu trebuie sa treceti pentru a ajunge acasa.
    "Toata lumea stia ca e concert IM" Get real! Valorile si preferintele sunt relative, nu va identificati din principiu cu toti ceilalti.
    "S-a spus pe toate posturile care sunt varintele de circulatie" Multumesc frumos, asemeni altor cateva mii de oameni, dupa cum spuneam mai sus, aveam O SINGURA varianta de a ajunge acasa fara a abandona masina la 5 kilometri.
    Multumim frumos Politiei Rutiere care, anticipand corect desfasurarea evenimentelor, a instalat panouri de avertizare la intersectiile cu variantele ocolitoare si care, prin intermediul zecilor de agenti prezenti pe traseul Luna de Sus - Floresti a distribuit bonuri de carburant, cafea calda si tichete la tombola avand ca premiu un CD cu fotografiile artistice realizate la concert de catre reporterul citynews, ca o compensatie din partea organizatorilor.
    Clujenii buni cunoscatori ai zonei stiu ca s-ar fi putut organiza accesul pietonal si fara strangularea DN1 / E60. Cu mai multi bani din partea organizatorilor, evident.
    Multumim si domnului Alexa (despre care chiar aveam imaginea unui om capabil de obiectivitate) care, intr-un acces de sinceritate, l-a obligat pe autorul articolului de mai sus sa introduca fraza "Din pacate, proasta organizare a circulatiei (coroborata cu incompetenta Politiei Rutiere) a produs pertubari grave ale traficului pe DN1, lasandu-i pe zecile de mii de soferi extenuati de caldura si asteptare cu intrebarea "
    Concluzia e aceeasi ca de atatea alte dati: la noi lucrurile nu merg rau, nu merg bine, ci, "datorita" marelui respect reciproc care caracterizeaza o buna parte a cetatenilor patriei, merg romaneste. Ca in cazul claxonatului coloanei de nuntasi, al celor doua corturi responsabile cu 99% din galagia dintr-un camping de 200 de corturi, al circulatului pe banda de urgenta, al lasatului cosului gol de cumparaturi lipit de portbagajul masinii de alaturi etc. Dupa principiul "totul mie, restul tie".
    In 1990 Silviu Brucan facea o afirmatie care a rascolit mult orgolii. Cunoscatorii stiu despre ce e vorba. Scriam la inceput despre comentariile de bun simt si despre cele de IQ sub 40. Faceti proportia si vedeti trista realitate.
    O seara buna! Tuturor!
  • july | 17 Aug 2010 | 18:34
    Bucura-te ca a avut loc un astfel de evenimentAltfel ne-am fi plictisit., Auzi acolo...sfanta zi! Eu am vazut doar animale care urcau dealul in patru labe in speranta ca vor ajunge candva in rai.
  • Adi | 17 Aug 2010 | 17:02
    Trupa profesionista la cel mai inalt nivel chiar daca nu au suflet (vis a vis de bis);
    Locatia ok... un loc bun de concerte;
    Organizare buna... am fost in zona A fara sa sufar deloc;
    Promovarea... sub orice critica (stiu ce zic, sunt in domeniu), greseli, gafe, strategie eronata;
    Participare modesta pentru o trupa asa celebra... maxim 15.000 de suflete. Daca nu credeti, cautati o panoramare cu participantii si estimati singuri numarul lor.
    Per ansamblu cred ca toata actiunea merita o nota mare... 8 (opt).

    Cam atat am avut de zis.

  • Rhea | 17 Aug 2010 | 12:34
    "Nu ridica vocea si coboara-ti pleoapele, fiindca daca ar fi vocea cea care ar hotari in viata, un MAGAR ar cladi cu zbieretele sale doua case intr-o zi."


    PS. Toleranta se invata in familie, in cei "sapte anisori, fara pumni, amenintari, jigniri!
  • ionelvasilepop | 17 Aug 2010 | 11:10
    mai toparlan de-a lui boc. mai bine bozgor decat piticanie oligofrena. si sa-ti mai comunic ceva: sat ca si clujul nu exista, pentru ca este populat de toparlani/tarani ca tine si ca altii multi. crede-ma pe cuvant, am ceva experienta.prefer sa pup in fund pe bozgori, deoarece- stiu ca te irita la maxim, sunt mult, mult evoluati fata de romani. ai primit educatia necesara! hai boc si sa traiesti bine! dar numai tu, pe altii lasa-i sa simta altceva!!!!!!!
  • nemultumitu | 17 Aug 2010 | 10:54
    stimabile, limbajul tau este unul sub-mediocru, unul de mahala. a mai fost un viteaz care incepuse sa ma injure. iti repet si tie. toate reprosurile mele au fost facute pe un ton civilizat, fara a folosi un limbaj sub-urban. observ ca tu nu poti sa aduci niste argumente, sa porti o "discutie". tu imediat trebuie sa injuri oamenii care nu sunt de acord cu tine. asta este mentalitatea de taranoi de floresti, nu e nici o problema cu asta.
    a.j., cati oameni au fost la bucuresti la acdc? si aici daca erau 50 000 oameni era inghesuiala si mai mare.
    alexa are un ton foarte superior...cica ne-a spus el...pai ce ne-a spus? ca o sa fie muuulta lume -> n-a fost asa multa lume; ca o sa fie organizarea brici -> nu a fost vorba de asa ceva. a fost o petrecere campeneasca desfasurata intr-un sat. nu stiu sigur, dar s-ar putea sa fie o premiera internationala un concert iron maiden intr-o comuna.
  • Still Maiden | 17 Aug 2010 | 09:33
    ... specifica noua romanilor.
  • Maria | 17 Aug 2010 | 08:54
    In afara de asta ce lucru s-a mai putut remarca? Munca organizatorilor? Mai bine isi consumau energia cu lucruri benefice , nu cu muzica placuta lui Mamon. Si, inca in ce zi! De Sf. Maria!!!!!Mai vrem sa ne ajute si sa ne ocroteasca Dumnezeu?
  • july | 17 Aug 2010 | 08:28
    Majoritatea celor nemultumiti se plang de organizare, ca nu se putea circula, bla, bla. Pai si normal, pt ca romanul e obisnuit sa intarzie de peste tot, porneste in ultimul timp! Si tot el e suparat.
  • x | 17 Aug 2010 | 07:01
    precum zicea cineva mai mai devreme...pentru un show organizat intr-un SAT, organizarea a fost suuuuper beton! Cate comune se pot lauda ca Maiden a concertat la ei in sat?
  • tot eu | 17 Aug 2010 | 02:41
    Nu a fost perfect, dar A FOST, si maine as merge din nou fara vreo ezitare.....
    Dar daca ceva nu am de comentat, sincer, e organizarea... mi s-a parut cel mai mic pacat......
    Si chiar stiu persoane care au stat in "coada de la Floresti" mai putin de 2 ore si nu s-au plans, au inteles ca e ceva deosebit.....
    Repet: rusine si pentru @all nota 10.... nu meritam decat exact ceea ce primim.
  • clujeanul | 17 Aug 2010 | 01:44
    Pentru toti mancatorii de rahat (nemultumiti) care ati batut drumul pana la cluj si nu v-a convenit una alta domniilor voastre, va invit politicos "Marsh in pula mea" mergeti la voi in sat, sau in ungaria voastra ca vad ca va e mai draga decat romania si mancati acolo pula de bozgor. Intotdeauna vom fi ultima rasa de neghiob european, pentru ca decat sa incercam sa facem lucrurile mai bine, improscam cu rahat unul in altul. Nu stiu peste cate generatii o sa incercam macar sa fim mai civilizati, mi-e scarba uneori de tot ce inseamna Romania. Nu merita o tara intreaga un "renume" facut de retardatii cu IQ negativ care pe langa ca is cu foamea in gat, mai au si pretentii frate. Asa ceva nu se poate. Numai in Romania poti sa gasesti asa ceva!
  • eu | 17 Aug 2010 | 01:26
    auzi la aia ca circulatia s-a desfasurat o.k :))...in 2 ore am trecut Florestiu...asta e o.k la tine???plus ca de la foarte multi oameni am auzit ca se asteptau la mai mult...au cam fost multi dezamagiti...v-au lasat balta ca pe niste fraieri...bv...pupincuristi impreuna cu site cu tot
  • un fan maiden | 16 Aug 2010 | 22:41
    Sa va fie rusine celor care comentati atat.
    Am fost mandra ca sunt clujanca si ca am avut ocazia sa particip la un concert Maiden dupa 18 ani de asteptare.
    Pe toate canalele s-a anuntat exact cum va functiona totul, de la circulatia pe DN pana la organizarea in-locatie.
    Noi am parcat bine-mersi langa metro, erau locuri cacalau.... am fost lasati sa intram/iesim fara probleme de cei din coloana.
    Am intrat la concert in 30 de secunde, am avut spatiu, sucuri, bere si ce uita toate lumea: UN SHOW DE METAL EXCEPTIONAL!
    Si eu voiam wasted years si alte piese vechi, dar se stia care e set list-ul de luni de zile.....
    Nu inteleg ce atat plangere, ei au cantat ce au promis, cui nu-i convine asta e. Dezamagiti am fost poate multi, dar asta nu face intregul concert ceva de criticat cu 10 puncte, 9 puncte de parca a fost de tot rahatul.
    Eu chiar am fost multumita de organizare, sonorizarea de dupa schela in spate normal ca nu era la fel ca in fata, dar asta nu tine de romani, ci de staff-ul Maiden, la fel si luminile (slabute, dealtfel).
    Deci mai taceti ca sunteti penibili. Macar incercati sa fiti obiectivi.
  • aia | 16 Aug 2010 | 21:57
    majoritatea acelor care scriu aici nu inteleg nimic [se vor recunoaste si vor reactiona imediat]. unii nu stiu sa se exprime decat la nivelul a ce le-a intrat in burta si la ce le-au auzit urechile la acest concert. ca au deranjat pe restul, nu conteaza. ca asa ceva merita deranjul. cata intoleranta si egoism! bai superficiali de trei parale nu soferii trebuiau sa se gandeasca la trasee ocolitoare ci organizatorii. la fel cu gunoiul. la fel cu parcarile de masini pentru spectatori. ce gandeau astia care au organizat: au vandut 75% din bilete in afara orasului; cu ce vor veni spectatorii in cluj? numai cu trenul? aicea sta sa fie iscusinta de a fi un bun organizator; sa-ti multumesti clientii dar sa nu-i deranjezi nici pe ceilalti. dar nu poti gandi asa departe daca te scremi din greu sa dai pana si un amarat de reply pe mess.
  • ala | 16 Aug 2010 | 19:44
    imi bag ceva in natia asta de idioti. Organizarea a fost super ok, eu cel putin am stat mai in spate si am putut sa iau bauturi instant, vauchere instant...iar la WC era pana si hartie igienica. Accesul la concert s-a facut decent, iar plecarea iarasi decent. Nu se poate reprosa nimica, poate sonorizarea si luminile, dar asta nu cred ca a fost treaba celor de la imagistica.

    Traficul, imi pare rau dar exista variante ocolitoare, atata doar ca trebuia sa te intereseze si sa gandesti un pic. Cei care au venit de la mici si bere prin floresti au fost de nivelul miciilor si berii.

    Bravo IM, bravo publicului si organizatorilor. Carcotasi tot timpul exista, si eu as fi fost carcotas daca nu ar fi cantat IM la cluj :D.

    Acuma ramane sa vina ACDC \m/ \m/
  • spectator | 16 Aug 2010 | 18:31



    1.Sonorizarea foarte proasta(cei care zic ca a sunat OK,probabil au acasa 2 boxe de calculator,sau mai stiu eu la ce standarde s-au raportat)
    2.Cand s-au umplut tomberoanele de la acces-ul spectatorilor ce credeti???Le-au golit pe jos la 20 de metri mai incolo langa masina jandarmeriei si a pompierilor...
    3.Luminile erau cat se poate de kitsch,si deloc in ton cu ce se canta...
    4.In rest ca si organizare totul a fost SUPER.jos palaria.M
  • filip | 16 Aug 2010 | 18:15
    Sonorizarea ok., IM in forma, cat despre rock-erii cu steag rosu-verde-alb, eu am vazut un fan club din Bulgaria, care aveau scris pe steag, "welcome in Bulgaria" si am vazut steagul Rusiei si al Romaniei, alte steaguri nu am vazut.
  • a.j | 16 Aug 2010 | 18:07
    ca au fost 25.000 sau 35.000 sau 30.000 nu schimba cu nimic datele problemei. Daca ar fi fost 250 sau 2500 s-ar fi putut vorbi despre un esec. Cu zeci de mii insa succesul e incontestabil!
    Referitor la organizare se vede ca n-ai stat ore in sir la coada sa intri la AC/DC prin bucale!
    Iar povestea cu traficul spre Floresti e de-a dreptul hazlie. Nu realizezi ce s-ar fi intamplat daca zecile de mii de oameni ar fi mers haotic printre masinile de pe ambele sensuri dintre cluj si floresti?
  • nemultumitu | 16 Aug 2010 | 17:56
    nu au fost mult peste 25 000 oameni platitori de bilete prezenti. evident, au fost multi neplatitori de bilete. intreaba-l pe alexa cati oameni au intrat...doara intrarea s-a monitorizat electronic. si sa dea cifre reale, nu fantasmagorii. chiar alexa zicea ca tot spatiul respectiv este pentru a deservi 50 000 oameni, si in cazul in care vor fi mai multi, se va mari. ei bine, spatiul respectiv a fost umplut cam jumatate. deci, cioculetul mic voi astia cu cifre astronomice.
    aseara orasul nu a aratat ca un oras occidental.
    referitor la comentariul cu inchiderea autostrazii in germania: aia au variante viabile de ocolire. ca sa ajungi pe alta varianta din cluj in floresti, trebuia sa faci un ocol imens.
    intelegeti o data ca orasul asta are exact ceea ce merita, poate prea mult.
  • pilu | 16 Aug 2010 | 16:52
    1. iron maiden nu canta ce vor fanii, ci ce vor ei. cititi interviul de la astia de pe city cu janick
    2. clujenii sunt mancatori de cacat.mari. aseara au fost mai multi oameni din afara clujului decat clujeni. in plus, am vazut sute de fomisti care stateau la garduri si radeau ca ce tari is ei ca nu au platit.
    3. mie mi s-a parut f f f fbuna organizarea. nu stiu ce va tot cacati pe voi cu zona a, la festivaluri e la fel
    4. e prima oara cand nu am stat la bere la coada sau la buzi, in plus, buzile miroseau bine
    5. am vazut o gramada de lucruri facute discret is cu atentie - boii violenti au fost repede si discret extrasi, ambulanta a lucrat discret
    6. clujul nu merita oameni de genul lui paszkany. daca nu era el, nu era concert
    7. alexa a demonstrat inca odata ca are tupeu si ca face lucrurile cum trebuie. aseara clujul a aratat ca un oras occidental datorita lui. am avut prieteni la vip care mi-au spus ca de sus se vedea incedibil, iti dadea fiori
    8. cititi comentariile de mai jos si o sa vedeti de ce clujenii sunt de cacat
    9. am fost si la ac dc. as trece acest concert la locul 1 la atmosfera
  • ed | 16 Aug 2010 | 16:44
    Concertul a fost super, sonorizarea nu a fost impecabila, dar a fost ok. Organizarea a fost surprinzator de buna, bravo.
  • edy | 16 Aug 2010 | 16:32
    ceva mai caraghios decat ratatii astia care se plang de trafic sunt foarte greu de gasit!
    Recent in Germania s-a organizat un eveniment pe una dintre cele mai circulate autostrazi. 40 de km de autostrada au fost inchisi. Credeti ca acolo au stat soferii ca vitele în coloana? Evident ca nu, pentru ca pe oamenii aia ii duce capul. Nu poate nimeni sa spuna ca n-a stiut de concert, ca se vorbeste de luni de zile ca Maiden vor canta în 15 august la Cluj.
    Stupid people!
  • testerx | 16 Aug 2010 | 16:13
    Sonorizarea a fost la inaltime, ma intreb cati mancatori de rahat de aici au mai fost la concerte Maiden, Metalica etc? Credeti ca Liviu Alexa le-o dat boxele, idiotilor ? Sau sunt echipamentele lor?

    Astia cu masinile, asta e, nasol, cand ai 25.000 de oameni se va bloca circulatia. Iar cei care vroiau sa intre cu masina la concert, ce sa mai zic.

    Bucurati-va de un minunat concert, organizare impecabila, si nu mai bagati comentarii de genu "langa mine era unu cam transpirat"
  • -- | 16 Aug 2010 | 16:00
    aseara am agatat o pitzi si mi-am facut planuri s-o scot la polus s-o dau pe spate. Dar nesimtitii astia cu politia si primaria in frunte au inchis mallul. Si uite-asa am ramas eu cu ochii-n soare. Platitorii la show au dat 1mil pt bilet, dar hormonii mei nesatisfacuti cine i-i plateste?
  • miriam | 16 Aug 2010 | 15:55
    Clujeni, sunteti de rahat!!!! Concertul a fost foarte fain!In loc sa va bucurati ca s-a organizat concertul cu IM la voi, numai carcotiti si improscati cu noroi! Vai si amar de voi. Si mai ziceti ca sunteti ardeleni cumpatati si de treaba. Daca cineva vrea sa faca ceva frumos, sa organizeze ceva de amploare, intotdeauna o sa fie 10 pe margine care o sa comenteze negativ, dar daca i-ai pune pe ai sa organizeze nu ar stii ce sa faca.(nici la o nunta nu e toata lumea multumita de organizare, d-apoi aici!). Bravo Alexa (nu te cunosc, dar imi esti simpatic)! Probabil cei care comenteaza urat sunt cei de la concurenta. Ai reusit un lucru fain!
  • a.j | 16 Aug 2010 | 15:54
    de unde ai scos-o pe asta cu 25000? am vazut concerte in cele doua capitale pe care le iubesti cu atat de mult provincialism, la care s-au 'raportat' 40-50.000 de spectatori si nu mi s-au parut deloc mai multi decat au fost aseara.
  • - | 16 Aug 2010 | 15:17
    Reiau comentariul meu din alt articol cu aceeasi tema, completat cu cateva precizari:
    Responsabilii cu fluenta circulatiei ai politiei =zero in materie de organizare a traficului.
    Ca participant la trafic la 21h20, eram la intrarea in Gilau in drum spre Cluj, loc unde incepea coada de masini.
    1-de ce trebuie eu sa astept pana la ora 24 [atunci am reusit sa ajung in oras] pentru un spectacol care nu ma priveste?
    2-platitorii la show au dat 1mil pt bilet, timpul meu pierdut, dar nervii, benzina consumata [am vazut cateva masini pe dreapta din care ieseau aburi] cine i-i plateste?
    3-de ce la ora 21h20' era blocata circulatia daca spectacolul era in desfasurare si existau 'mijloace' de fluidizare a circulatiei?
    4-de ce ulterior trebuie eu sa astept pana ies spectatorii din Polus si numai dupa ce ies ei sa am dreptul de a circula daca tot nu a fost inchis drumul? De ce au ei prioritate la evacuare fata de mine? Cred ca organizatorii au platit bine politia pentru 'manevra' asta.
    5-de ce nu exista un agent de politie [daca oricum erau asa de multi] sa redirectioneze eventual circulatia prin centura Capus, Lita-Ciurila sau chiar autostrada ca tot ajungeam mai repede in Cluj ?
    6-cine a fost 'DESTEPTUL' ala de politist sef care a 'gandit' aceasta grandioasa ‘actiune’ de fluidizare a traficului? [sau poate mai rau: a fost o comisie?] Toate barajele si elementele de separare a traficului mai mult au incurcat decat sa ajute pe soferi.
    Concluzie: incompetenta totala.
    Si acum spune primarule: dupa astfel de experiente cum sa te votez eu la alegerile urmatoare daca nu-mi aperi interesele?
  • Rhea | 16 Aug 2010 | 14:57
    Felicitari IM!!!
    Felicitari organizatorilor!!
    Felicitari si spectatorilor care au savurat momentul, mai putin celor care au lasat munti de gunoaie in urma !

    "Patriotul cel bun nu este fanatic, el este iubitor de oameni si stie ca NATURA nu cunoaste neamt, englez, ungur, grec, tigan sau roman, ci numai OM".
  • nemultumitu | 16 Aug 2010 | 14:45
    eci, ai dreptate, dar concertele respective au fost organizate in budapesta, in oras, in centru. concertul de aseara a fost organizat intr-un sat -> floresti. polusul apartine de floresti si nu de orasul cluj-napoca. dupa ce am postat restul comentariilor mele mi-am dat seama de asa ceva. pana la urma, pentru un concert tinut intr-un sat din romania, a fost decenta organizarea. organizatorii nu cred ca au iesit in pierdere, dar nici profit prea mare nu au facut. 25000 oameni, din care cred ca majoritatea erau din afara clujului, sunt totusi putini oameni pentru primul concert de asemenea amploare (indiferent de trupa) in judetul cluj. pe viitor nu cred ca vor fi mai multi oameni la viitoare posibile concerte, pentru ca nu la costuri mult mai mari, beneficiezi de concerte in conditii mult mai bune in budapesta(e mai aproape decat bucurestiul si totodata un oras mult mai frumos decat orice oras din romania), ungaria fiind categoric la alt nivel fata de noi.
  • sandking | 16 Aug 2010 | 14:38
    eu m-am dus sa ii vad, sa ii aud si va spun sincer ca nu am fost la un alt conert de al lor, deci am fost foarte curios...oricum, mi-a placut..mi-a placut pt ca nu a fost scump, ca o bere tot am baut, ca am putut merge cu multi alti prieteni, ca am auzit piese faine si ca au venit aici, in cluj, saub nasu nostru...chiar daca banu vorbeste, ma bucur ca a fost aici si nu in alta loc...a fost minunat, a fost o seara de neuitat...restul am ignorat, scopul meu a fost atins...poate toate neajunsurile se vor lua in considerare cand se va organiza un alt concert de aceasta talie.
  • Mihai | 16 Aug 2010 | 14:32
    Incredibil ce pretentios e romanu' cand vine vorba de organizare. Am fost la multe concerte in strainatate si nu-si bate nimeni capu cu numarul de wc-uri, coada de la venire si plecare si alte mizerii d-astea. Sunt imperfectiuni da nu mergi la concert sa te cauti nod in papura.
    Cred si eu ca sonorizarea/mixajul n-a fost la intaltimea prestatiei de pe scena. Totusi, astea nu se pot inputa organizatorilor pentru ca trupele vin cu echipe de sunet si tehnica de sonorizare.
  • eci | 16 Aug 2010 | 14:19
    ma indoiesc sa fi fost unguri din ungaria la concert, si mai ales din budapesta (cum scria intr-o stire anterioara aici), maiden a cantat la budapesta cu o seara inainte, sambata, la festivalul sziget. cu 180 lei stateai 16 ore pe insula, au cantat vreo 15 trupe in ziua aceea, asa ca ma indoiesc ca au venit fani din budapesta tocmai la cluj.
  • unu | 16 Aug 2010 | 14:02
    URMEAZA CEL MAI ATRE FESTIVAL PENINSULAAAAAA iar acolo sunt conditii si tot ce vrei tu!
  • Irina | 16 Aug 2010 | 14:02
    Sunteti de tot rasul...Multi dintre voi bineinteles...Ba ca nu s-a auzit bine(parerea mea si a multor pers nu este asta),ba ca de ce nu au cantat piese vechi...etc...Nimeni nu s-a facut de cacat...Cu atat mai putin Maiden.Eu au fost super ,au cantat liveeeeeeeeeeeeeee(100%)...Au dat tot ce aveau mai bun...Eu sunt nemultumita doar de anumite persoane care erau ffff triste.......Ma refer la unguri.Dragii de ei.Au venit sa stea bufniti tot concertul....................
  • aaaaaaaaaa | 16 Aug 2010 | 13:59
    Numai 20.000 de mii de oameni au fost cam putin!!!!!!!!!!!!!!!
  • provocari | 16 Aug 2010 | 13:55
    Frumos Concert felicitari. In ciuda faptului ca grup de unguri cretini fluturau un steag unguresc pe care scria welcome to hungaria, Dickinson nu s-a lasat confuzat de aceti magari indoctrinati. Tokes iar nu ti-ai luat medicamentele si ti-ai trimis copii la concert?.
  • Emil.M | 16 Aug 2010 | 13:28
    faza cu limitarea unui drum european pe o singura banda a fost prost aleasa, eu am facut 50 de minute un drum pe care il parcurg in maxim 2 minute in mod normal (Rondul din Floresti - Pod Manastur) in rest cred ca totul a fost ok
  • Alesa | 16 Aug 2010 | 13:22
    nu am vazut atitea comentarii pline de rahat niciodata. Pina la urma am merrs acolo pentru Maiden, nu? Cui ii pasa de buzi, bere (nu eram acolo sa beau ca porcu') si alte maruntisuri. daca bine imi amintesc singurul concert care a sunat bine la noi, din cele la care am participat, a fost Metallica in 1999. Adevarul e ca publicul era total diferit de ce am vazut in Bucuresti. probabil ca aceia comeneteaza acum negativ pe aici.
  • nemultumitu | 16 Aug 2010 | 13:09
    1. NU AU VENIT CU AVIONUL LOR -> ED FORCE 1
    2. multumitule, eu nu te-am injurat. am pastrat un limbaj decent. am scris toate reprosurile intr-un mod civilizat si argumentat.
    3. sfanta marie este pana la urma o sarbatoare nationala. pentru cei care comentati aiurea legat de sarbatorile nationale, vreau sa va vad cum lucrati fara sa comentati si fara sa cereti sa fiti platiti dublu in zilele de sarbatoare nationala (in toate zilele libere care sunt sarbatori nationale)
    4. pentru nici un motiv de acest fel (ca vine o formatie sau o personalitate) nu e normal sa inchizi un drum european.
    5. ca si multi altii, am vrut sa vad concertul la cluj. m-am lamurit, de acum inainte voi merge la budapesta la concerte.
    6. spuneti ca vreti maiden? ok, si eu vreau. si vreau si alte concerte. dar vreau sa fie si o organizare la inaltime. daca am vazut ca nu se poate asa ceva aici, merg altundeva. pentru mine, si pentru multi altii totodata, conteaza si organizarea si felul in care participi la un concert.
    7. nu sunt din moldova pt curiosi si nici nu sunt vre-un fanatic religios (dimpotriva, nu am nimic in comun cu religia)

    daca ati fost multumiti, bravo voua. sunt convins ca multi au fost multumiti, pentru ca ei au ramas la acelasi nivel scazut de inteligenta si au asteptari mici. asta este, clujeni, ati votat in ritm de manele pedeleul, deci nu veniti cu argumente de genul celor care spun ca cei care sunt nemultumiti sunt manelisti. acei oameni sunt doar niste oameni care au iesit din tara, au vazut ce inseamna civilizatie, concerte organizate intr-un mod profesionist etc si sperau sa aiba parte de asa ceva si in cluj. facem pariu ca in urmatorii 5-10 ani cel putin, in cluj vor veni mai putine formatii decat in bucuresti? asta pentru ca in bucuresti se aduna 50 000 oameni la un concert, pentru ca nu se inchid drumuri europene in bucuresti pt un concert, pt ca organizarea este ceva mai profesionista si multe alte motive. clujul este un oras inapoiat din multe puncte de vedere, dar plin de oameni care au impresia ca e un paradis.
  • edy | 16 Aug 2010 | 12:36
    sau urca-te in masina si stai la coada cu cocalarii pe drumul european in vreme ce noi vom savura un concert bun :)))
  • ghitaCJ | 16 Aug 2010 | 12:34
    crezi ca au venit cu avionul??? http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/avionul-trupei-iron-maiden-a-aterizat-la-cluj-90560/

    Nu ma intereseaza cine-i Alexa, nu ma intereseaza cine-i Paszkani (scuze daca-i gresesc numele), ma intereseaza doar ca am putut sa-i vad pe Maiden la Cluj, sa-l aud pe Bruce spunand Scream for me, Transylvaniaaaaa!
  • nemultumitu | 16 Aug 2010 | 12:32
    din cauza organizarii, concertul parca ar fi fost la un festival de bere ursus (doar porcaria asta de bere a fost de vanzare). nu a fost absolut deloc atmosfera sau "feeling" de concert iron maiden.
  • Florin | 16 Aug 2010 | 12:30
    Cum sa inchizi un intreg sens de mers a unui drum european, sa lasi zeci de mii de oameni sa-si piarda ore intregi pe 10-15 km de drum??? Concerte de acest gen nu se tin in parcari ci in locuri special amenjate, campuri, stadioane etc. Nu poti sa distrugi duminica miilor de oameni pentru un jegos de concert. Dar asta e Romania, rusine autoritatilor care au aprobat inchiderea acestul drum european si un asemnea eveniment. Inca un lucru adaugat pe lista motivelor care sa te faca sa-ti fie SCARBA de oamenii care conduc aceasta tara. Totul e stricat si putrezit, de la autoritatile locale pana la guvern.
  • ely | 16 Aug 2010 | 12:21
    sa va mance diermii mah sobolani infecti...
  • nemultumitu | 16 Aug 2010 | 12:16
    1. am fost la concert(am fost prezent de la ora 19.00)
    2. avionul lor ED FORCE 1 nu a putut sa aterizeze la cluj, a aterizat la budapesta, de unde ei au venit cu avion/autocar (din cate stiu eu, membrii formatiei au venit cu autocar, iar tehnicienii lor cu ceva avion micut)
    3. clujul il merita pe pashkani - si clujul si pashkani sunt de acelasi nivel (foarte jos)
    4. problema cu traficul a fost o nesimtire extraordinar de mare (de abia este o sosea cat de cat decenta, si fix de o sarbatoare nationala trebuie blocata)
    5. a facut alexa la spam in ultimul hal (pe net, pe telefoane - multi oameni s-au plans de faptul ca au primit mesaje intr-una sa fie anuntati ca e iron...eu nu vreau asa ceva) si au venit abia vre-o 25000 oameni, chit ca el zicea ca vor veni zeci de mii, ca vor mari spatiul destinat concertului etc
    6. oamenii care au venit la cj pt acest concert, nu vor mai veni pt alte concerte la cluj, pentru ca au fost profund dezamagiti de mai tot ce a fost.
    7. am vaga impresie ca toti oamenii astia care pun comentarii pozitive sunt angajatii lui alexa, pentru ca pe toate site-urile se scrie de cat de proasta a fost organizarea.
  • T | 16 Aug 2010 | 12:10
    vad ca cei care au fost la concert s-au trezit mai tarziu. :))))

    felicitari tuturor organizatorilor pentru acest eveniment. a fost SUPER. din punct de vedere al organizarii a fost comparabil cu orice festival din strainatate. pacat de sonorizare si de idiotii pe care nu le poti satisface cu nimic (vezi comentariile de mai jos).

    anyway, jos palaria si sper sa nu fie ultimul concert la noi in oras.
  • a.j | 16 Aug 2010 | 12:04
    nu cred ca vreunul dintre cei care au scris aici, a fost aseara la concert! poate cu exceptia funariotului preocupat de steagurile din public.
    Iar in ce priveste traficul, who gives a shit. Se stia de ceva vreme ca soseaua va fi pe jumatate inchisa... cine-i prost si nu se intereseaza inainte de-a porni la drum, n-are decat sa stea la cozi!
  • ghitaCJ | 16 Aug 2010 | 12:02
    @sis: O singura piesa a fost de pe noul album: El Dorado!
    @live: n-a fost playback, au fost in schimb inregistrari: Doctor, Doctor (d'oh), intro-ul de la Transylvania si videoclipul Satelite 15...
    @nemultumitu: Au venit cu avion din Budapesta dar au aterizat pe aeroport, cu ce vroiai sa vina de acolo???

    Ca sa fiu fair-play cel mai mare minus a fost circulatia in zona (pentru altii) si sonorizarea. Dar pentru Maiden eu am trecut peste astea si m-am bucurat de show.
    Up the Irons!!!
  • pilu | 16 Aug 2010 | 12:00
    1. iron maiden nu canta ce vor fanii, ci ce vor ei. cititi interviul de la astia de pe city cu janick
    2. clujenii sunt mancatori de cacat.mari. aseara au fost mai multi oameni din afara clujului decat clujeni. in plus, am vazut sute de fomisti care stateau la garduri si radeau ca ce tari is ei ca nu au platit.
    3. mie mi s-a parut f f f fbuna organizarea. nu stiu ce va tot cacati pe voi cu zona a, la festivaluri e la fel
    4. e prima oara cand nu am stat la bere la coada sau la buzi, in plus, buzile miroseau bine
    5. am vazut o gramada de lucruri facute discret is cu atentie - boii violenti au fost repede si discret extrasi, ambulanta a lucrat discret
    6. clujul nu merita oameni de genul lui paszkany. daca nu era el, nu era concert
    7. alexa a demonstrat inca odata ca are tupeu si ca face lucrurile cum trebuie. aseara clujul a aratat ca un oras occidental datorita lui. am avut prieteni la vip care mi-au spus ca de sus se vedea incedibil, iti dadea fiori
    8. cititi comentariile de mai jos si o sa vedeti de ce clujenii sunt de cacat
    9. am fost si la ac dc. as trece acest concert la locul 1 la atmosfera
  • rocker clujean | 16 Aug 2010 | 11:38
    M-am bucurat ca, in sfarsit, pot vedea o trupa mare la mine acasa, fara sa mai bat drumul la Bucuresti, Budapesta, Paris s.a.m.d. In plus si orgoliul meu de clujean era gadilat. Din pacate organizarea si show-ul au fost exact de banii dati pe bilet, adica 100 de lei. Gaselnita cu "primul venit, primul servit" la locuri in fata, a fost o bataie de joc. Dupa ce am asteptat cateva zeci de minute bune pana s-au deschis, cu mare intarziere fata de ora anuntata, portile si am trecut cu greu de ele, in fata uriasei aglomeratii si a ritmului de melc in care se intra in "golden circle", am abandonat, desi special pentru asta venisem la prima ora. Cargo mai mult s-au facut ca canta, lasand publicul exagerat de mult sa cante in locul lor, iar Maiden a cantat doar o ora jumate. Sonorizarea, catastrofala. Nu stiu ce ati vazut voi "impresionant" la un spectacol de lumini banalut, Subscriu la cel care spunea ca operatorii care au filmat n-au ce cauta nici macar la o nunta. Cadre total neinspirate, fara legatura cu ce se intampla pe scena, fara prim-planuri si gros-planuri, varza. In plus, monitoarele asamblate ca ecrane, pareau second-hand, se vedeau margini groase negre intre ele. Despre faptul ca n-ati oferit o cale de acces auto, nu mai spun, ca e penibil. Sorry, da` prima tentativa ati ratat-o. Decat asa, prefer sa platesc mai mult si sa merg in alta parte, dar sa vad un concert adevarat.
  • Alex | 16 Aug 2010 | 11:26
    S-au gasit sa comenteze toti prostii si inaptii din cluj. mereti ma si scutiti-ma cacaciosilor cu faze cu organiarea. imputitilor !!! imi e scarba de voi !!!! si maiden nu cxanta ce vrei tu ma gunoiule cante ce vor ei ca nu tu le dictezi !!!! si piesele au fost extraordinare !!! piese vechi au cantat amu doi ani nu canta de fiecare dfata aceleasi piese ca nu-s cargo !!!!!!!!!! sunteti toti niste rahati cei care comentati de rau nejustificat. nu meritati sa vina nimeni !! sa muriti toti prostilor !!!!!
  • spam | 16 Aug 2010 | 11:22
    Superbeeeee poze! Decat sa va faceti asa de rusine, mai ales ca taticul vostru spammer a organizat mega-super-fantasticul concert intr-o parcare dintr-un sat (si se si mandreste), mai bine luati de pe stock cateva fotografii cu IM.
  • nemultumitu | 16 Aug 2010 | 11:16
    1. Maiden au venit cu autocar(avioane serioase nu pot ateriza pe “marele” nostru aeroport)
    2. Organizarea a lasat de dorit(un singur tip de bere, si aia foarte foarte proasta, cozi interminabile-ca sa iei o bere, trebuia sa stai la 2 cozi…)
    3. La iesire te cam calcai in picioare.
    4. S-a zis ca nu e voie cu aparat foto etc. M-am conformat si nu am avut asa ceva la mine. Acolo, vad cu stupoare ca e plin de oameni cu aparate foto si camere.
    5. Faptul ca nu aveai voie sa intrii din afara cu mancare/apa a fost o alta nesimtire (pentru a te face sa dai o gramada de bani acolo)
    6. Oameni foarte putini (as putea face o analiza pentru a demonstra de ce, dar nu-si are rostul pt ca nu ar intelege prea multa lume).
    Concluzie: pentru asemenea concerte in conditii optime mergeti in bucuresti sau in alte tari(oricare alte tari). In cluj se poate merge la banica sau alti artisti de genul asta, in nici un caz la un concert atat de mare.
  • de la fani | 16 Aug 2010 | 11:10
    oameni veniti din toata tara, fani adevarati, au fost dezamagiti de concert, organizare, muzica, tot. management f prost, rockerii trebuiau sfatuiti sa isi cante hiturile, nu niste lalaieli de care nu a auzit nimeni si care nu au valoare comparativ cu piesele care i-au facut celebri. Alea au fost ecrane? alea au fost proiectii? rusine pentru organizatori, trebuiau sa-si faca mai intai mana cu trupe mai mici.
  • kovacevici | 16 Aug 2010 | 10:58
    bine ka imagistica si-a facut planul de incasari pe anul asta.a fost cea mai mare greseala k ei au organizat,
  • live | 16 Aug 2010 | 10:56
    avansez si eu o ipoteza, legata de ceva ce am observat si eu si alti priteni care au fost? nu vi s-a parut ca pe la inceputul concertului au fost cateva piese play-back?
  • spectator | 16 Aug 2010 | 10:51
    1.Sonorizarea foarte proasta
    2.Cand s-au umplut tomberoanele de la acces-ul spectatorilor ce credeti???Le-au golit pe jos la 20 de metri mai incolo langa masina jandarmeriei si a pompierilor...
    3.Luminile erau cat se poate de kitsch,si deloc in ton cu ce se canta...
  • kovacevici | 16 Aug 2010 | 10:48
    da, poze realizate de catre profesionistii citynews...ati acordat acreditari la toti cocalarii si samantarii din cluj care habar nu au de concertphoto, sunteti penibili, aroganta afisata de dl liviu fata de fotografii profesionisti, care au fost la cateva concerte mari si au primit acreditari fara probleme, depaseste limita bunului simt.dar bravo liviule, ai fotografi de nadejde si super profesionisti.bravo
    ps: si capsunarii aia care au filmat concertul erau si mai penibili, nici la o nunta nu le as lasa.
    are dreptate cine a zis ca faceti misto de trupa cu pozele astea.penibil
  • sis | 16 Aug 2010 | 10:30
    show reusit, organizarea buna dar parca au cantat un pic prea multe piese de pe noul album si puteau la sfarist sa mai cante o piesa macar, sa nu ne lase cu ochii in luna; oricum a meritat si felicitari tuturor;

    cat despre ungurii aia nesimtiti, ce dracu au facut romanii de langa ei??? le bagam steagul ala pe gat cu riscul unei batai generale si cu riscul de a fi dat afara de la concert
  • doomey | 16 Aug 2010 | 10:04
    trupa a cantat foarte bine, show-ul a fost foarte bun, singura problema, sonorizarea... au dat prea tare boxele alea si zornaiau ca naiba.
  • testerx | 16 Aug 2010 | 09:58
    Extraordinar concertul si atmosfera .

    Felicitari pentru organizarea impecabila. Fara coada la toalete, la bere idem, cumparam 10 beri in cateva minute. Super !!!
  • a | 16 Aug 2010 | 09:39
    Stegul ala unguresc cu "welcome to hungaria" a fost de tot kakatu la fel ca frustatii care l-au afisat.
  • rendo | 16 Aug 2010 | 09:28
    Super concert!!!...super muzica!!...super trupa!!!
  • Pishta Cel Mare | 16 Aug 2010 | 08:55
    @chris S-a circulat prost din cauza infrastructurii de cacat pe care o are tara asta. Asta e MAGARIE! E magarie ca oamenii pe care i-am votat nu facut nimic decat sa fure!E magarie ca se poate intra in Cluj dinspre Oradea doar pe acest drum european! E MAGARIE faptul ca oameni ca tine nu vad realitatea!
  • adi | 16 Aug 2010 | 08:38
    Concert superb desi sonorizarea a fost sub astepatari. Cel mai tare m-a deranjat provocarile unor tarani hortisti cu un steag unguresc pe care scria "welcome to hungaria"
  • tom | 16 Aug 2010 | 08:25
    Fiind ziar online asa de important (cel putin credeti voi), de ce nu angajati un fotoreporter ca lumea. Daca totusi ati apucat sa faceti poze, de ce o faceti cu o cutie de spaun? Voi chiar faceti misto de trupa Irn Maiden cu pozele voastre. Alo traim in sec. XXI.
  • paul | 16 Aug 2010 | 07:30
    "Magarie" zici, draga Chris? Fara "magarii" America n-ar fi fost descoperita, fara "magarii" viata ar fi ramas "tihnita" ca-n evul mediu. "Magaria" de ieri a adus ceva bani clujenilor si de altele ca ea ar fi nevoie pentru oras.
  • Chris | 16 Aug 2010 | 04:41
    Mda, la concert toate bune si frumoase
    DAR
    voi nu ati zis nimic de cum s-a circulat TOATA ZIUA la iesirea/intrarea in Cluj.
    DOAR pe o banda pe sens, la ora din timpul concertului era coada de xx km la intrarea in Cluj.
    Si totul doar pentru o MAGARIE!