Cauta RSS Feed Schimba judetul

GRAV: 9 masini distruse si un tanar decedat intr-un accident

Eveniment 24 Ianuarie 2010 - 21:39 - Vizualizari: 21371
GRAV: 9 masini distruse si un tanar decedat intr-un accident

Un grav accident de circulatie s-a petrecut aseara pe Calea Floresti, accident in urma caruia o persoana a decedat si mai multe masini au fost serios avariate. Un autoturism Audi, care circula pe Calea Floresti cu viteza foarte mare, nu a respectat culoarea rosie a semaforului si a lovit un autoturism marca Opel care iesea de pe o strada adiacenta, care a ricosat si a lovit, la randul lui, alte autoturisme. In urma impactului, soferul Opel-ului a fost grav ranit, decedand ulterior, in ciuda eforturilor medicilor SMURD.

 

De asemenea, dupa ce a lovit Opel-ul, autoturismul marca Audi a iesit de pe sensul sau de mers, a intrat pe contrasens si a lovit alte cateva masini, care se aflau parcate pe marginea drumului. Unul dintre martori a declarat ca soferul din Audi avea viteza foarte mare.

 

“Eu aveam 80 de kilometri la ora si a trecut pe langa mine, nici nu l-am vazut”, a declarat acesta. Un alt martor a declarat ca inaintea accidentului Audi-ul se luase la intrecere cu un alt autoturism.

 

Potrivit lui Florin Goia, sefului Biroului Politiei Rutiere din Cluj-Napoca, soferul Audi-ului are 35 de ani. "Acesta a fost testat cu aparatul etilotest, dar nu s-a descoperit alcoolemie", a declarat Goia. Interesant este faptul ca, in urma impactului, soferul Opel-ului a fost proiectat la cativa zeci de metri de aceasta.

 

Tanarul care a decedat se numea Romulus Jiman. Acesta se indrepta spre casa, dupa ce fusese in vizita la iubita sa, Ioana Pop. Citeste aici ce spune Ioana despre teribilul accident.

 

Tudor Ravoiu

Responsabilitatea pentru continutul comentariilor nu apartine redactiei citynews.ro, ci utilizatorilor care le posteaza.
  • 05 Feb 2010 | 21:36
    Eu nu zic ca as putea arunca cu pietre dar atunci cand ma urc la volanul masinii mele nu apas pedala de acceleratie pina in podea sa demonstrez nici ce bun sofer sunt ,nici ce tare masina am....Da; se poate intampla la orice tip care vrea sa demonstreze celorlalti din masina cu el sau din trafic ca e un cel mai bun sofer,ca-l tine masina dar fara sa se gandeasca din pacate ca poate omori sau nenoroci pe cineva cu teribilismul sau.Auzi tu ....dar ce legatura are varsta?!...tanar sau batran e totusi un om, un coleg din trafic e o viata la urma urmei.....dar daca era sa zicem tatal meu crezi ca reactionam altfel? Pai mai dragutzo afla de la mine ca nu mi se va intampla si nu mi-e frica de legi oricat de aspre ar fi pentru ca multi dintre noi respectam legea(a te opri la culoarea rosie a semaforului de exemplu, ceea ce Florin nu a facut),sa circuli, hai sa nu spun 50 dar cu 59 e la limita legalitatii(dar nu 150 sau mai mult.I-a spune-mi cam ce viteza crezi tu ca avea Florin 70?!!.. de lovesti o masina si apoi inca 7 ) si ma gandesc intotdeauna si la ceilalti, ca poate imi sare un copil in fata...sau un batran...
  • 03 Feb 2010 | 01:31
    teribilism sau nu...ucigasul trebuie sa plateasca!...cum poate sa fie judecat in libertate?vad ca in ziua de azi banii cumpara tot....pacat
  • 31 Jan 2010 | 14:55
    cine are curajul sa arunce cu pietre? nu prea intalnesti in cluj tineri care sa aiba respect si bune maniere in trafic.La oricare i se poate intampla asa ceva.Aici vorbesc de teribilism dar cine il au nu tinerii? cand i se intampla unuia dintre cei tineri stiti sa reactionati? daca era un om in varsta mai reactionati asa? sa fim seriosi dar ziceti "DOAMNE FERESTE " pe oricine de asa ceva. de ce nu organizati un mars pentru alte legi in tara asta care sa pedepseasca teribilismul si inconstienta la volan in memoria tanarului mort din aceasta cauza? va este frica sa nu platiti chiar voi cu asemanea legi.atunci sa vad cum reactionati.scuze sunt destule dupa dar o clipa de terilism costa de multe ori mai multe vieti! TREZESTE-TE CLUJULE!hai sa fim din nou un oras civilizat si cu bun simt cum ii sta bine ardeleanului si sa lasam aerele de mitici de bucuresti. pacat de vietile curmate prea devreme doar pentru aere de occident!!!!!!
  • 27 Jan 2010 | 23:44
    Stimati prieteni, cunostinte si oamani cu suflet,din pacate nu l-am cunoscut personal pe ROMI dar am auzit numai bune despre el, a fost coleg cu sotia mea, un baiat de milioane,pacat ca sa terminat asa repede.........un inger intre ingeri,scriu aceste randuri plangand,e greu sa mai gasesti cuvinte,dar am si eu o rugaminte la voi, daca nu pt. mine macar pt. ROMICA,,maine la ora 13 sa aducem cei care vor si pot, un buchet de florii si o lumanare la locul cumplitului accident, sa aratam ca aceasta mana de oameni santem uniti si nu ne vom lasa,oricum eu voi fii acolo,cuvintele nu-si au rostul,condoleante tuturor care la-u cunoscut pe acest suflet,.........DUMNEZEU SAL ODIHNEASCA IN PACE......ADIO ROMI
  • 27 Jan 2010 | 14:53
    Pentru toti cei care vreti sa-l conduceti pe ultimul drum pe Jiman Romica inmormantarea va avea loc joi ora 15 in Floresti!

    Orar Fany

    Cluj-Napoca - Floreşti Luni pana Vineri

    4:50, 5:25, 5:50, 6:20, 6:45, 7:20, 7:40, 8:10, 8:45, 9:15, 9:50, 10:20, 11:20, 12:20, 12:45, 13:00, 13:15, 13:30, 13:45, 14:00, 14:15, 14:30, 14:45, 15:00, 15:15, 15:30, 15:45, 16:00, 16:15, 16:30, 16:45, 17:00, 17:15, 17:30, 17:45, 18:15, 18:30, 18:45, 19:25, 19:30, 19:45 20:30, 21:30, 22:35

    Floreşti - Cluj-Napoca
    4:55, 5:20, 6:00, 6:15, 7:00, 7:10, 7:35, 7:45, 8:10, 8:35, 9:15, 10:00, 11:05, 11:55, 12:45, 13:05, 13:15, 13:30, 13:45, 14:00, 14:15, 14:30, 14:50, 15:00, 15:15, 15:30, 15:45, 16:05, 16:15, 16:30, 16:45, 17:00, 17:15, 17:30, 17:45, 18:00, 18:15, 19:00, 19:15, 19:30, 20:00, 20:30, 21:00, 22:00
  • 27 Jan 2010 | 11:22
    inmormantarea va avea loc joi ora 15 la cimitirul din Floresti.
  • 26 Jan 2010 | 17:14
    Pentru cei care doresc sa participe la inmormantare, aceasta va avea loc joi. Maine voi reveni cu detalii despre loc si ora.
  • 26 Jan 2010 | 12:43
    Daca cineva stie cand si unde va fi inmormantat Romi, noi, o parte din fostii lui colegi de generala am dori sa-i fim alaturi pe ultimul drum...
  • 26 Jan 2010 | 10:21
    da f adevarat ce spui , dar pe de alta parte sa circuli in orash cu peste 150km/h nu ar mai trebuii sa se incadreze la ucidere din culpa din simplu fapt ca al viteza pe care o avea vitezomanu nostru nu putea sa astepte altceva decat sa omoare pe cineva . Ce s-ar fii intamplat daca nu era o zii de duminica si era o zi din saptamana cat la orice ora pe trecerea aia de pietoni trec copii iesiti din generala 20 si din liceul MIU ?! sau la semafor erau 5-6 masini cati omora ?!
    si pt acest accident va primii 2-3 ani de gherla cu suspendare adica a omorat un om si va scapa din simplu motiv ca legea noastra prevede aceasta sanctiune daca nu ai mai avut antecedente , unde m-ai pui ca in maxim un an de zile ii la volan iarasi ... domnu Djokovic vrei tu sa fii ala care treci strada sau mergi cu masina pe verde data viitoare cand asta o sa treaca pe rosu ca se intrece cu un BORA !? m-asi mira
  • 26 Jan 2010 | 09:11
    Nu mai vorbiti prostii. Fapta celui care a comis accidentul se incadreaza la "Uciderea din culpa". Imi pare rau pentru ca a murit un om (R.I.P.), si desigur exista un vinovat, insa nu trebuie sa-i atribuim pedepse pe care nu le merita.

    1. Conţinutul legal:
    “Uciderea din culpa a unei persoane, se pedepseşte cu închisoare de la 1 la 5 ani.
    Uciderea din culpa ca urmare a nerespectarii dispoziţiilor legale ori a masurilor de prevedere pentru exerciţiul unei funcţi sau meserii, ori pentru efectuarea unei anume activitaţi, se pedepseşte cu închisoare da la 2 la 7 ani.
    Când uciderea din culpa a unei persoane este savârşita de un conducator de vehicul cu tracţiune mecanica, având în sânge o îmbibaţie alcoolica ce depaşeşte limita legala sau care se afla în stare de ebrietate, pedeapsa este închisoarea de la 5 la 15 ani.
    Cu aceeaşi pedeapsa se sancţioneaza fapta savârşita din culpa, de orice alta persoana în exerciţiul profesiei sau meseriei şi care se afla în stare de ebrietate.
    Daca prin fapta savârşita s-a cauzat moartea a doua sau mai multor persoane, la maximul pedepselor prevazute în alin.precedente se poate adauga un spor de pâna la 3 ani.”

    Crima cu premeditare e cu totul altceva, si e cel mai grav tip de crima, atunci cand un om pregateste uciderea cuiva si-si planifica actiunea in detaliu.

  • 25 Jan 2010 | 23:34
    definitia crimei cu premeditare luata din codul penal :
    Art. 175. - Omorul calificat

    Omorul savârsit în vreuna din urmatoarele împrejurari:

    a) cu premeditare;

    b) din interes material;

    c) asupra sotului sau unei rude apropiate;

    d) profitând de starea de neputinta a victimei de a se apara;

    e) prin mijloace ce pun în pericol viata mai multor persoane;

    f) în legatura cu îndeplinirea îndatoririlor de serviciu sau publice ale victimei;

    g) pentru a se sustrage ori pentru a sustrage pe altul de la urmarire sau arestare, ori de la executarea unei pedepse;

    h) pentru a înlesni sau a ascunde savârsirea altei infractiuni;

    i) în public, se pedepseste cu închisoare de la 15 la 25 de ani si interzicerea unor drepturi.

    Tentativa se pedepseste.

    daca circuli in orash cu 150-170 caty avea "inconstientu"asta ... cred ca se poate numii crima cu premeditare ... si daca masa are bani sa-i cumpere strada in sat acolo unde ii singur pe drum nu unde sunt oameni . Pe scurt ar merita cel putin un 30 de ani de gherla
  • 25 Jan 2010 | 20:08
    criminalul are dreptul sa taca pt totdeauna asa cum glasul lui romi s-a stins intr-o clipa..sa nu aiba impresia ca scapa...mamica in loc sa-si consoleze baiatul mai bine il ducea la un psihiatru inainte sa ajunga sa faca asta...sa spulbere o viata care abea incepuse ...gunoaie de oameni ce trebuie calcati in picioare alaturi de cei care trec cu vederea asemenea fapte...o dezordine ce este in tara aceasta nu sunt in zeci de tari laolalta...coruptia spaga isi spune cuvantul inca odata ..cercetare in libertate ..mie rusine cu voi oamenilor...
  • 25 Jan 2010 | 19:11
    incredibil dar adevarat acum am aflat ca jegosul ala de criminal este cercetat in stare de libertate . criminalul ala nici macar nu merita sa moara asa cum a zis cineva ca ar merita sa fie pedepsit cu moartea dar ar fi prea usor pt el si merita sa fie inchis pe viata sa putrezesca in iad la inchisoare.mincinos nenorocit a declarat la politie ca el nu a avut decat 70 la ora....ticalosul dracului. dar nu ma mir ca ieri cand s-a intimplat accidentul eu am ajuns cu putin timp in urma si era la fata locului mama si sora criminalului si doamna adica mama crimialului era foarte artagoasa si uracioasa cu martorii la teribilul accident si tot ea era cu nasul pe sus si le zicea la trecatori ca ea sta de vb cu oricine si nu este rusine de nimic si proprietarii celor 9 masini distruse sa nu-si faca nici o grija ca vor fi despagubite de firma de asigurare. dar viata lui Romi de catre cine va fi despagubit si adus inapoi...din pacate de nimeni. sunt o familie de nerusinati si idiotul ala de la volan este un criminal inconstient si teribilist care sper eu din toata inima sa fie pedepsit cu inchisoarea pe viata.
  • 25 Jan 2010 | 18:06
    Oameni buni!
    Au murit inca doi omeni nevinovati din cauaza unui inconstient tolerat de parinti, frati, familie societate,
    De cate ori fac semn in trafic celui se face prosti cei din jurul meu ma calmeaza si mi se spune sa stau bland daca nu vreau so patesc. De mai multe ori era sa ma bata cel cu care m-am intalnit in strada und locuiesc, cu sens unic unde EL, TERIBILUL venea pe sens interzis…. Daca unul dintre acesti teribil era in urma mea, undeva in trafic (exemplu Floresti), si mergeam reglementar cu 50km/, isi baga botul masinii in fundul meu si facea semene sa ma duc mai repede, adica ma obliga sa incalc legea. Daca nu faceam pe placul lui ma depasea cumva, se opera in mijlocul traficului, blocandu-ma, iesea din masina sa ma injure si sa ma ameninte. Cand am sunat la politie mi sa spus sa ma duc sa dau o declaratie in scris sa spun cel putin ce numar a avut….. cine se uite in asemenea moment la numar???...
    Ce se poate face cu acesti ”colegi” de traffic cand nici politia nu ne ajuta. Am in ”piciore” peste un million de km, UN MILION, insa ce se intampla in acest oras nu se intampla nicaieri in alte tari. Oriunde in oras daca stai o ora observe cel putin 10-15 neregularitati in circulatie. Sunt locuri unde acest numar in unele ore al traficului ajunge si la 30-45 / ora.
    Daca apare un agent cine este oprit??? Cei cu dacii, logan etc cei ce au marci de la VW in sus nici nu sunt incercati sa fie opriti. In Grmania am depasit viteza de 30km /h ca nu am observan indicatorul aferent de 30km/h la intrare in localitate, am fost oprit si amendat cu 500 euro aveam 34km/h (m-ar fi iertat daca eram la 33km/h) legea lor e clara: daca depasesti cu 10 % platesti de te ustura. Insa nu sunt evenimente de genul care a provocat aceste randuri. Neamtul nui mai bun sau mai destept decat noi, insa legaea este alplicata la ei PENTRU SIGURANTA CETATENILOR.
    Domnule Primar daca ati amenda numai 50% care fac prostii in circulatie, intr-un an orasul ar avea atati bani ca s-ar putea de exemplu sa refaca liniile de tramvai. Domnule Primar daca va hotarati sa faceti ordine pe strazile Clujului din punctual de vedere al circulatiei cred ca ati avea de 5 ori mai multi adepti decat dausmani. Haideti sa incercam, noi va ajutam!!!
  • 25 Jan 2010 | 17:12
    EXACT CE SPUNEAM....SI TU CREZI CA TIE N U TI SE POATE INTAMPLA NIMIC, O MAI BUNA DOVADA DE INCONSTIENTA SI TERIBILISM NU EXISTA....ITI MULTUMESC PENTRU RASPUNS TOCMAI MI-AI CONFIRMAT CEEA CE AM AFIRMAT EU
  • 25 Jan 2010 | 16:19
    Sunt de acord in mare parte cu tine numai ca faci o eroare grava.Atat benzile de circulatie 1,2,3 s.am.d. delimitate pri marcaje rutiere cat si randurile(adica "benzile" de circulatie nedelimitate prin marcaje) sunt considerate drumuri distincte,de aici si obligativitatea de a semnaliza la trecerea de pe o banda pe alta.Prin urmare nu exista depasire pe banda 1.E perfect regulamentar sa mergi mai repede pe banda 1 decat merge cel de pe banda 2.Soferii au obligatia de a ocupa prima banda libera dar nu o fac din doua 3 motive:1.e plina de gropi si guri de canal "minunate";2.nu stiu sa conduca si nu sunt in stare sa revina oe a doua banda cand prima e blocata de masini;3.nesimtitii de soferi nu te lasa sa revii pe principiul "Ba smechere,m-ai "depasit prin dreapta?!Iti arat eu acum cine sunt.Stai acolo!".Iar in tarile civilizate nu se intampla asa ceva.Exista ceva rar la noi.RESPECT!Ocupa prima banda libera si cei cu Ferrari sau se dau la o parte daca tu mergi mai repede.Soferii ar trebui sa se considere si la noi "colegi" nu concurenti sau dusmani.E o problema de mentalitate.Romanul se identifica cu masina lui...pt ca e ceva nou pt el..plecand de la Dacia 1300 a tuturor.De aici toate problemele...manevre tampite,teribilism,intreceri cu cunoscuti si mai ales necunoscuti intalniti intamplator pe strada.Cel mai bun exemplu e faptul ca in 3 ani in Italia nu m-a intrebat nimeni de ce e zgariata sau botita masina(inafara de romani bineinteles:)) in timp ce la noi toti se uita si te intreaba "Ce s-a intamplat?!"..chiar daca nu i-ai vazut si nu o sa-i mai vezi in viata ta.Motivul?La altii masina e ceea ce ar trebui sa fie...o masina!La noi e imaginea persoanei.Te critica pt ca fumezi in propria ta masina si nu o pastrezi..Isi pun huse peste tapiterie ca sa o pastreze..Pentru cine?Sunt in stare saia de la gura copiilor numai pt ca masina sa arate impecabil.O masina e o masina,nimic mai mult.Iar viteza...Orice prost poate sa apese pedala,putini pot sa o opreasca.Iar pt efecte viteza trebuie sa fie constanta nu maxima pe anumite portiuni.Iar viteza maxima cu care cineva poate sa conduca e cea pe care el si masina lui o suporta in curba fara sa franeze.
  • 25 Jan 2010 | 16:02
    "sa ne ajute dumnezeu pe toti sa nu ajungem in situatii cel putin asemanatoare cu aceasta" Stiu sigur ca nu voi fi in o astfel de situatie. Pentru ca nu sunt teribilist.
  • 25 Jan 2010 | 16:00
    Auzi cica am luat pietrele. Pai ce ar trebui sa fac, sa il deplang pe vinvovat??? .... .... ....
  • 25 Jan 2010 | 15:55
    Alte exemple de sofat prost care pot duce la accident: semnalizarea optionala a schimbarii directiei, care pare sa fie o noua moda... Sau se face de doua ori si gata. Mersul cu farurile si stopuri arse, lucru strict sanctionat pe afara... sau opusul, adica mersul cu faruri dereglate care te orbesc... vorbitul la telefon la volan (oare cat costa un set de casti??)... Flash-urile adresate celor care respecta legea... si cate si mai cate. Iar Politia e prea blanda sau poate lipseste din trafic. Daca macar 1% din cei ce au abateri ca cele de mai sus ar fi opriti si amendati... Dar Politia romana are treburi muuult mai importante decat sa faca ordine in trafic... Ei stau la panda cu radarul in zone care de multe ori nu prezinta risc deosebit de producere a accidentelor. Inteleg ideea ca oricine greseste, nu pot spune ca mie nu mi s-a intamplat niciodata. Dar sofatul imprudent inseamna o predispozitie la greseli, o mare abatare de la norma de greseli care o face un sofer, o inzecire sau insutire a ei... Iar consecintele cele mai grave nu le plateste cel care greseste...
  • 25 Jan 2010 | 15:44

    vad ca sunt multi fara pacate aici si care deja au si luat pietrele in mana

    sa ne ajute dumnezeu pe toti sa nu ajungem in situatii cel putin asemanatoare cu aceasta...
  • 25 Jan 2010 | 15:43

    vad ca sunt multi fara pacate aici si care deja au si luat pietrele in mana

    sa ne ajute dumnezeu pe toti sa nu ajungem in situatii cel putin asemanatoare cu aceasta...
  • 25 Jan 2010 | 15:30
    Auzi aici alt citat "cred ca 80% dintre soferi depasesc in medie viteza regulamentara cu peste 100 km pe ora"... Sper ca ai scris gresit. Peste 100 de km/h??? Cat despre mersul conform legii la 50km/h in localitati, nu poate nimeni spune ca nu a depasit legea. Conteaza insa imens stilul de condus: poti sa mergi un pic mai repede uneori, insa doar in puncte cu vizibilitate optima si drum larg si drept (iar in Cluj sunt doar 2-3, pe malul Somesului, centura Zorilor, dar si pe acolo numai in anumite zone). Si un pic mai repede la mine inseamna cca 70km/h! Nu viteze astronomice. Ganditi-va un pic cate activitati faceti care pot ucide pe cineva. Sofatul este singura pentru mine, si ca urmare, de fiecare data cand ma urc la volan sunt responsabil, nu trec pe portocaliu, nu depasesc langa trecere de pietoni, in intersectii sau pe banda 1, dau prioritate pietonilor chiar si celor indecisi, respect in mare proportie legile privitoare la viteza... Inconstientii fac exact invers, scapa poate o vreme de accidente, se invata asa si apoi se crucesc ca au facut accident grav. A avea masina inseamna a executa o activitate care poate ucide pe cineva si a trata asta cu teribilism si usurinta este labilitate psihica, inconstienta si din partea lor si din partea parintilor care le cumpara bolizi de formula 1, pe care in Romania nu prea ai unde sa ii folosesti legal...
  • 25 Jan 2010 | 15:14
    Pacat ca ne imputinam asa datorita la acesti vanatori de suflete! Acesti oameni sumt complexati! Nu au judacata dar au cai putere sub capota de la masina. Au cai dar nu au minte sa le imblanzeasca! Locul acestui sofer de Audi e langa Gabriel Hilote in celula! Sa si povesteasca ispraviile intre ei. Pacat ca acest vitezoman nu a dat peste sotia si copilul lui Hilote sa-l fi nenorocit si pe el cum a facut el la randul lui. si pe urma ei barbateste sa si fi rezolvat problema in celula. Asta era cat de cat corect.....

  • 25 Jan 2010 | 14:31
    Aveti grija pt ca in Cluj au schimbat timpii semafoarelor.Cand vedeti galben opriti-va!Au scurtat in asemenea hal incat din verde devine rosu imediat cu cel mult o secunda doua de "galben".Daca unul forteaza doar un pic pe galben si tu pleci la timp pe verde...e dezastru.Poate acelasi lucru s-a intamplat si aici...lasand la o parte viteza.
  • 25 Jan 2010 | 14:25
    Conform decretului toti participantii la trafic sunt obligati sa se asigure chiar daca au prioritate.Doamne fereste nu vreau sa declar mortul vinovat.E doar un sfat pt ceilalti.Cand am citit decretul am fost un pic indignat dar mai tarziu am simtit pe propria piele ca e bine.Au fost cel putin 3 cazuri in care daca nu ma opream,desi aveam prioritate,eram mort...Aveti grija de vietile voastre,nu va asteptati ca ceilalti sa o faca mai ales cu atatia prosti,idioti si inconstienti care circula.Despre circulatie in general se pot scrie romane...despre cea di Cluj in special cel putin unul.Daca politistii si-ar aduce aminte ca rolul lor e de a preveni accidentele si nu de a iesi la produs ar putea face multe.Daca nu ii duce capul ar putea cere sfaturi.Despre pietoni ce sa zic..Sunt trei categorii:1.cei care se "arunca" pe trecere fara sa se asigure;2.Cei care stau pana trec toate masinile;3.cei care stau si asteapta...ceva sau pe cineva cu fata spre strada,langa zebra.Dar mai bine opriti degeaba pierzand timp decat sa vreti sa dati timpul inapoi...
  • 25 Jan 2010 | 13:25
    cati dintre prietenii vostri sau dintre rudele voastre respecta cu strictete regulile de circulatie...toti? cred ca 80% dintre soferi depasesc in medie viteza regulamentara cu peste 100 km pe ora... cand ati plecat ultima data de acasa cu masina si pe tot parcursul drumului ati respectat viteza de 50 km/ora in localitate? daca unul dintre ei ar produce un asemenea accident? cum ati reactiona? purtati tot timpul centura de siguranta? acordati tot timpul prioritate? daca aveti copii pana in trei ani ii tineti in scaunul de la masina? depasiti tot timpul regulamentar?
    teribilismul si inconstienta sunt pacate nu scuze...
    ideea mesajului meu era cu totul alta...eu nu sunt conducator auto, desi am carnet nu am curajul sa conduc din frica de a nu produce un accident cat de mic, am un copil de 8 luni si tremur de fiecare data cand trec strada cu caruciorul, ma uit in stanga si in dreapta si nu indraznesc sa traversez decat atunci cand nu vad nicio masina... ceea ce vroiam sa spun era ca poate din nenorocirea asta reusim fiecare sa invatam ceva, ca poate nenorocirea asta ne poate constientiza macar pe o parte dintre noi...ne poate face mai responsabili pentru vietile noastra si ale celor din jur...
    PS a ierta este o virtute, iar iertarea este atributul celor puternici...ideal ar fi sa putem ierta, dar sa nu uitam...
  • 25 Jan 2010 | 12:54
    E o boala colectiva, un anturaj bolnav... ceva degenerat... dar exista leac, si lege Dumnezeu sa ii ierte, dar legea trebuie inasprita ! Pentru ca altfel nu se poate. Vina e a noastra a tuturor, a celor care ne inmuiem ca si carpele si consideram aceasta odioasa crima, doar Teribilism ! E crima sau nebunie, asta e ! si desconsiderare totala a legii, natie si specie bolnava ce suntem !
  • 25 Jan 2010 | 12:48
    Pentru cel care a scris mesajul anterior si a zis "si noi trebuie sa il iertam pe Florin (autorul accidentului)", exista greseli si greseli. Sunt o persoana destul de iertatoare de felul meu dar si necunoscand victima acestui accident pot sa spun ca eu personal nu il iert. Sa fii treaz si sa iei decizia de a trece pe rosu constient, pai stai mai baiatule, esti responsabil 100% de actiunile tale, crima cu premeditare clar!!! Ar trebui data lege, examen psihologic obligatoriu la masini peste 100 de cai putere... De cand a devenit teribilismul o scuza? Nu pot decat sa ma gandesc ca puteam fi si eu in locul victimei, ca deh, am prostul obicei sa plec la verde la semafor.... Impardonabil!
  • 25 Jan 2010 | 12:38
    Singurul adevar este ca s-a intamplat o nenorocire, si ca multe vieti nu vor mai fi precum au fost, Dumnezeu sa il odihneasca pe Jiman Romi, Dumnezeu sa il ierte pe Florin pentru greseala lui, si noi trebuie sa il iertam pe Florin si sa invatam din greselile lui si sa ajungem sa realizam ca nu suntem indestructibili. Eu il cunosc foarte bine pe Florin si desi stiu cat de mult a gresit, trebuie sa va spun ca singurul lui pacat e faptul ca a fost INCONSTIENT si TERIBILIST, pacat pe care il au majoritatea tinerilor de varsta lui
  • 25 Jan 2010 | 12:36
    Singurul adevar este ca s-a intamplat o nenorocire, si ca multe vieti nu vor mai fi precum au fost, Dumnezeu sa il odihneasca pe Jiman Romi, Dumnezeu sa il ierte pe Florin pentru greseala lui, si noi trebuie sa il iertam pe Florin si sa invatam din greselile lui si sa ajungem sa realizam ca nu suntem indestructibili. Eu il cunosc foarte bine pe Florin si desi stiu cat de mult a gresit, trebuie sa va spun ca singurul lui pacat e faptul ca a fost INCONSTIENT si TERIBILIST, pacat pe care il au majoritatea tinerilor de varsta lui
  • 25 Jan 2010 | 12:34
    Singurul adevar este ca s-a intamplat o nenorocire, si ca multe vieti nu vor mai fi precum au fost, Dumnezeu sa il odihneasca pe Jiman Romi, Dumnezeu sa il ierte pe Florin pentru greseala lui, si noi trebuie sa il iertam pe Florin si sa invatam din greselile lui si sa ajungem sa realizam ca nu suntem indestructibili. Eu il cunosc foarte bine pe Florin si desi stiu cat de mult a gresit, trebuie sa va spun ca singurul lui pacat e faptul ca a fost INCONSTIENT si TERIBILIST, pacat pe care il au majoritatea tinerilor de varsta lui
  • 25 Jan 2010 | 12:08
    Schimbarile din societate ne-au intunecat mintea si sufletul. Un accident este, conform dex: Eveniment fortuit, imprevizibil, care întrerupe mersul normal al lucrurilor (provocând avarii, răniri, mutilări sau chiar moartea). ♦ Fapt întâmplător, banal, care aduce nenorocire. Ori ce s-a intamplat este o consecinta previzibila, de asteptat, a unei bestii sau unui blocat mintal/psihopat, care ar fi trebuit inchis pe cel putin 20 de ani pentru TENTATIVA DE UCIDERE PREMEDITATA, din momentul in care a depasit, nu 100, sa zicem 150 pe un sector cu semafoare, treceri de pietoni !! Desteptati-va, pentru numele lui Dumnezeu !! Inchisoare pentru tentativa de omor in cazul vitezei excesive !!!
  • 25 Jan 2010 | 12:07
    de 10 min am trecut prin zona e o balta de sange .Cam 2-3 m de sange curs care nu o fost curatat.Cand vin copii de la scoala ce vad?Incompetenta RADP.
  • 25 Jan 2010 | 11:45
    Schimbarile din societate ne-au intunecat mintea si sufletul. Un accident este, conform dex: Eveniment fortuit, imprevizibil, care întrerupe mersul normal al lucrurilor (provocând avarii, răniri, mutilări sau chiar moartea). ♦ Fapt întâmplător, banal, care aduce nenorocire. Ori ce s-a intamplat este o consecinta previzibila, de asteptat, a unei bestii sau unui blocat mintal/psihopat, care ar fi trebuit inchis pe cel putin 20 de ani pentru TENTATIVA DE UCIDERE PREMEDITATA, din momentul in care a depasit, nu 100, sa zicem 150 pe un sector cu semafoare, treceri de pietoni !! Desteptati-va, pentru numele lui Dumnezeu !! Inchisoare pentru tentativa de omor in cazul vitezei excesive !!!
  • 25 Jan 2010 | 10:48
    buna...acel suflet care a murit din cauza unui nenorocit de sofer care se dadea mare ca are audi..era iubitul meu(el conducea acel opel corsa)...atat imi doresc sa plateasca pt tot ce a facut acel sofer..sa se faca dreptate macar o data....eu mi-am pierdut ingerul,un om cu suflet mare.care te facea sa razi si cand tie iti venea sa plangi...macar o data faceti dreptate
  • 25 Jan 2010 | 10:46
    ai corectat tu ceva tudore la text dar mai ai de lucrat inca .tot aberatii ai scris :-o:-o
  • 25 Jan 2010 | 10:38
    cica pe sofer il chema florin petrica din savadisla...pai mai gunoiule ai ajuns si tu la asfalt ai facut ceva si ti-ai luat un audi mare branza ca sa vi in cluj si sa te dai mare si oamenii care au o judecata prea slaba si mereu trebuie sa se afirme si ai omorat un om nevinovat.Oamenii de la tara sunt de 2 categorii 1:oamenii simtiti ,rusinosi si cu frica lui Dumnezeu si 2:oamenii de cacao care fac ceva mismasuri isi iau o masinuta si incep sa faca ture in jurul satului cu geamul deschis si cu manelele date la maxim cred ca sti din ce categorie faci parte.....ucigasi nenorocit...iar voi astia de la presa hotarativa avea 34 de ani sau 24?era pe trecere sau nu..ca atata le infloriti....
  • 25 Jan 2010 | 10:16
    sa ii fie rusine la magaru acela nu sa gandit ca e un suflet in opel era un baiat care a trecut prin foarte multe greutati la viata lui prin care poate magarul ala nu a trecut abea a inceput si el sa isi faca ordine in viata,vroia sa aiba o familie de care nu a avut parte sa aiba o casa si copii.Nu ii ajute Dumnezeu de imputit daca are un audi inseamna ca el face legea in cluj si pe toate strazile.Sa ii dea pedeapsa cu moartea nenorocitul naibii,acest baiat nu mai are nimic pe lume dar asta nu inseamna ca nu mai putea sa isi mai faca de acum in colo cand lucrurile au inceput sa intre pe un fagas mai bun.Parmanetarii astia ne cer numai bani si voturi dar pt siguranta cetateanului nu fac nimic,nenorocitii naibii.
  • 25 Jan 2010 | 09:51
    OBLIGATORIU TREBUIE SA TRECI PRIN ALTE LOCURI,,SI DOAR CU ATENTIE MAXIMA TE POTI PROTEJA CA ''ZEBRA'' A OMORAT DESTUI OAMENI...

    AR MAI FI O IDEE ...SA SE PUNA BARIERE CA SI LA NIVEL CU TRECEREA PESTE CALEA FERATA ,,POATE ASA IDIOTII S-AR OPRI LA CULOAREA ROSIE...
  • 25 Jan 2010 | 09:36
    si eu am 326 cai dar stiu unde sa le dau drumul.E nasol cum unii se cred dumnezei.Oricum ''addishor'' are dreptate si cand specifica de ''debandada de pe drumurile publice'',dar acea debandada este trecuta cu vederea de autoritati gen RAR,Primarie,Biroul Politiei Rutiere
  • 25 Jan 2010 | 09:33
    intr-adevar ii dau dreptate la domnu addishor ca domnu tudor ravoiu a cam inflorit stirile de la accident pt ca eu am fost acolo la fata locului si audi era unul A6 nu stiu daca s-a luat la intrecere cu o alta masina, insa cert este ca erau doua victime; unul de pe trecerea de pietoni si al doilea soferul din opel corsa masina care a iesit de pe taberei si care a fost lovit prima data de audi dar in nici un caz nu era nici o masina rasturnata. da e adevarat ca printre masinile lovite erau doua dacii dar in nici un caz rasturnate. deci intr-adevar domnul tudor ravoiu trebuia sa se documenteze mai bine.dar in orice caz ca si o concluzie eu sunt socat cum ii posibil sa se intimple asemenea caz adica sa goneasca un idiot pe strazile clujului cu 200 de km la ora si sa omoare 2 persoane.nici nu vreau sa ma gandesc daca erau pe trecerea de pietoni mai multi pietoni ii omora pe toti facand un adevarat genocid. eu i-as da pedeapsa maxima adica inchisoare pe viata la inconstientul ala.
  • 25 Jan 2010 | 07:36

    Nu crezi ca este penibil ca-ti axezi observatiile pe niste detalii ? Poate ai dreptate insa esentialul este ca debandada de pe drumurile publice este deja insuportabila!!!
    Oare cati vor mai muri ca sa se faca ordine pe drumurile Clujului? si a Romaniei?
    SUNTEWM SATURATI DE IDIOTII DE PE DRUMURILE PUBLICE!!!!
    Domnule primar, introduceti toleranta ZERO
  • 25 Jan 2010 | 01:06
    iar cel care a murit a fost lovit pe trecere .era pieton .:-ocam multe greseli
    m-as descurca mai bine ca tine la ziar
    :))
  • 25 Jan 2010 | 01:03
    poi ai vazut tu vreo masina rasturnata sau de unde ai scoso si pe asta.probabil tu erai la baut prin janis su eu stiu pe unde .:))
    contacteaza-ma ca iti dau eu poze de la accident . nu are rost sa scrii prostii asa mari
    auzi masini rasturnate :))
  • 25 Jan 2010 | 01:01
    auzi domnul tudor ravoiu te rog documenteazate inainte sa scrii .numai prostii ai scris acolo esti penibil.in primul rand hotareste-te ce audi era a6 sau a 8 in rest nu mai zic nimic.ar trebui saiti fie rusine