Cauta RSS Feed Schimba judetul

Scandal pe cursa Wizz Air Alicante – Cluj

Eveniment 07 Noiembrie 2010 - 10:58 - Vizualizari: 7971
Scandal pe cursa Wizz Air Alicante – Cluj

Cateva zeci de pasageri ai cursei Alicante – Cluj-Napoca, apartinand companiei aeriene Wizz Air sustin ca au avut parte in aceasta dimineata de un tratament care lasa de dorit, chiar din partea pilotului. Desi avionul ar fi trebuit sa aterizeze la Cluj-Napoca in aceasta noapte la ora 2:25, aparatul a ajuns in tara cu aproape opt ore intarziere, insa nu la Cluj, ci la Bucuresti. 

Potrivit unui pasager al cursei amintite, avionul nu a putut ateriza la Cluj din cauza cetii. “Vazand ca nu poate ateriza la Cluj-Napoca, a aterizat in Bucuresti, pe Aeroportul Baneasa. Acolo ne-au cerut sa coboram din avion si ne-au spus ca ne vor duce cu autobuzele. Mai multi oameni din avion au fost foarte nemultumiti si au refuzat sa coboare. Au venit si cei de la securitatea aeroportului si de la politia de frontiera, dar am refuzat sa coboram pentru ca nu ni se parea normal. Normal ar fi fost sa ne fi spus sa ramanem in avion si ca ne continuam drumul cand se poate ateriza la Cluj”, a declarat Gratian Cormos, unul dintre pasagerii avionului. 

Dupa cateva ore de stat in avion, pilotii au primit unda verde de aterizare la Cluj-Napoca. “Cineva din avion a sunat la aeroportul din Cluj-Napoca si cei de acolo ne-au spus ca se poate ateriza, doar ca pilotul Attila Molnar nu mai vrea sa ne duca pentru ca am facut scandal. Mie mi s-a parut acest lucru aberant. In avion erau oameni care trebuiau sa ajunga la o inmormantare, erau oameni care atunci zburau pentru prima data, erau straini”, a mai spus barbatul. Dupa mai multe targuieli, avionul a decolat de la Bucuresti si in jurul orei 10:00 a ajuns la Cluj-Napoca. 

UPDATE: "Din cauza cetii, avionul nu a putut ateriza la Cluj, astfel ca s-a decis aterizarea sa la Bucuresti. La 6:10 acesta a aterizat la Bucuresti si s-a asteptat in aeronava pana cand conditiile de la Cluj au devenit favorabile. La 9:25 avionul a aterizat la Cluj", a declarat Daniel Amzar, reprezentant relatii publice al Wizz Air. Acesta a declarat ca pasagerii nu au coborat din avion pentru a nu aglomera aeroportul.

"La acea ora, din cate am inteles, era foarte aglomerat traficul pe aeroport in zona de control securitate, asa ca s-a decis ca oamenii sa ramana in aeronava. Pana la urma totul s-a rezolvat OK", a mai spus acesta.

Tudor Ravoiu

Foto: airobserver.files.wordpress.com

Responsabilitatea pentru continutul comentariilor nu apartine redactiei citynews.ro, ci utilizatorilor care le posteaza.
  • sergiu | 10 Nov 2010 | 07:34
    am fost anul trecut in mallorca cu sotia si un copil de un an si la intoarcere wizzairu a intarziat 16 ore.Adica 16 ore sa stai inchis in aeroport cu un copil de un an si sa nu te contacteze nimeni,nu este normal.Traiasca spagile javrelor care ai tin in brate pe acesti honvezi jegosi.Apropo la aterizare am reusit sa fac o dedicatie pilotului,data viitoare va doresc cadere usoara
  • lu | 09 Nov 2010 | 23:00
    PROSTII!!!!!!!!!!!
  • lulu | 09 Nov 2010 | 22:59
    prostii!!!!!!!!!!!!!!!!
  • geta | 09 Nov 2010 | 15:48
    Sunt perfect de acord cu Alin, majoritatea celor care sunt plecati sa lucreze in vest, sunt niste badarani, tarani!!! Ne fac de rusine, in fata celor de acolo, am ajuns sa fim ceea mai urata natiune din Europa, din cauza unor tembeli, care doar sa fure, sa violeze si sa ne faca de rusine stiu. Si inca mai au obrazul sa comenteze si aici... RUSINE SA VA FIE!!!
  • calin | 09 Nov 2010 | 14:59
    am impresia ca lumea o ia razna. mai mult ca sigur incercam sa ne batem joc unii de altii. si asta o facem pentru ca situatia materiala ne impinge, pe toti, sa fim mai irascibili.
  • LUIZA | 09 Nov 2010 | 14:30
    Auzi d-nule Alin, cel , cu comentariul cu capsunari si tigani expulzati , sa-ti fie rusine , ca tigan mai mare ca tine nu este ! In primul rand sa platit un bilet de avion si nu conteaza care ce natie este sau unde a muncit ! in I ndia ar trebui sa mergi tu ca te porti ca un bou !!! RUSINE ca traiesti in romania ................. Si dovada de taran ai dat tu , ca , la limbajul care l-ai folosit nu ai dat dovada de prea multe clase , asa ca nu vad care ar fi tarani tu sau cei veniti de la nu stiu cate mii de km si dornici sa ajunga acasa sau care au venit cu nu stiu ce probleme mai mult sau mai putin grave ! Din cateva cuvinte ai devenit ............. tigan !!!
  • anonim | 09 Nov 2010 | 14:20
    multi dintre voi ar trebui sincer sincer sa citeasca semnificatia cuvantului: "ceata" "avion" "control aerian" "siguranta" "proceduri" "bune maniere". De unde stau eu mi se pare ca habar n-aveti pe ce planeta traiti. Sunteti doar niste animale ce vad doar drept.
  • anonim | 09 Nov 2010 | 14:15
    multi dintre voi ar trebui sincer sincer sa citeasca semnificatia cuvantului: "ceata" "avion" "control aerian" "siguranta" "proceduri" "bune maniere"
  • SILVY | 09 Nov 2010 | 11:54
    Compania Wizz nu are culuar de zbor , intarzie, isi bate joc de clienti, n-are nici o treaba. Eu calatoresc mult si niciodata nu mi s-a intamplat ceea ce mi s-a intamplat cu Wizzair. Veneam de la Roma la Cluj, avionul a avut intarziere cam 2 ore (asta nu-i nici o probl). Ne-a dat drumul sa ne imbarcam in avion si cand toti pasagerii se aflau in tunelul care face legatura intre aeroport si avion ne-au oprit si ne-au tinut acolo aproape 45 min. ca pe-o turma de dobitoace. Nu mai era aer acolo, dar lor nu le pasa!
    In plus , pe una din pasagere a intors-o din drum si a obligat-o sa plateasca o taxa de 60 euro pt carry-on-ul ei (cica era oversize) dupa ce aceasta a trecut de control si de biroul de boarding.RUSINE! Compania Wizz = bani aruncati pe servicii de rahat! Nu mai cumparati oameni buni bilete de avion de la Wizz!!!
  • Naomi | 08 Nov 2010 | 19:59
    Wizz-ul e tare ..si au niste baieti frumosi...eha...pe ei!
    frumosi frumosi frumosi..ahh si inca o chestie...asta este fratilor...dar cand CFR-ul va duce 300 km in 9 ore? cum e? e bine??????
  • Lucian | 08 Nov 2010 | 16:18
    Pentru "americani"

    Pai... cand mergi la Teatru sau la Opera, si artistii respectivi isi fac doar datoria, si munca si indatoririle de serviciu! Nu fac decat ce scrie in "fisa postului"... oare de ce trebuie aplaudati?

    Pai... îi aplauzi pentru că ţi-au creat o stare de spirit, ţi-au transmis o senzatie, te-au facut mai bun, şi prin munca lor te-au înobilat sufleteşte, de aceea îi vei aplauda. în schimb dacă nu ţi-a plăcut prestaţia lor, nu îi aplauzi... cam tot aşa şi cu piloţii !!!
  • CASANDRA | 08 Nov 2010 | 15:44
    PT ''UN AMERICAN '':- DOMNULE'' , OI FI ZBURAT TU DE 30 DE ORI DAR ALE TALE BUNE MANIERE SINT LA PAMINT!!! Sa stii ca am intilnit oameni de la sate ce sint de 1000 de ori mai domni decit anumite persoane cu studii! Eu cred ca toata lumea cu criza asta e un pic cu nervii la pamint si sintem saturati de platit anumite servicii ce apoi nu sint respectate . RESPECTA DACA VREI SA FII RESPECTAT!- CRED CA TU AI FOST ABSENT LA LECTIA ACEASTA INSA CRED CA MAI POTI GASI IN LIBRARII ''CODUL BUNELOR MANIERE''! nu e scumpa ''americanule'' sper ca poti sa-ti permiti achizitia, la nivelul tau de ''zboruri ''...haha!! Si DA aici in vechiul continent se aplauda cind se aterizeaza fara probleme! OK?!
  • Ioana | 08 Nov 2010 | 15:13
    Wizzair este o companie serioasa, am zburat de multe ori cu ei si in Italia, Franta? Spania.. Nu au fost probleme niciodata, nici cu bagajele si nici de alta natura! problema e ca fiind companie lowcost, biletele sunt foarte ieftine comparativ cu alte companii si atunci , normal ca romanasii nostri neavand bani...nu au nici rabdare!!!!Noi nu stim sa ne comportam....si cum zicea cineva, mai cititi si regulile de transport! Voi vreti sa fiti si in car si in carutza! E cale lunga pana acolo! EDUCATIE SI RABDARE!!!
  • elena | 08 Nov 2010 | 12:51
    consider ca cei ca "un american" fac parte dintre cei care ar fi fost dusi, in cel mai bun caz, cu autobuzul la Cluj sau poate chiar lasati in Bucuresti. Cu siguranta ca Gratian ar fi fost unul dintre cei 10% din oameni selectati pt. Cluj. Cu toate acestea, cred ca oamenii care se lasa calcati in picioare sunt, intr-o oarecare masura, de vina pentru asemenea abuzuri ale firmelor si ca cei care nu iau atitudine la astfel de situatii, trebuie sa le fie recunoscatori celor care o fac.
  • denisa | 08 Nov 2010 | 12:13
    Clar, ca exista uneori probleme in buna derulare a activitatii, dar pe langa aceasta, exista si ff multe chestii bune pe care fac, eu numai cu ei ma duc si pana acum nu am avut nici o problema. Daca se eviste odata, inteleg ca cei afectati sunt nervosi, dar nu tb judecam o firma doar dupa o problema!!!
    In plus adevarul este undeva la mijloc, daca pasagerii nu au educatia sa se compoarte civilizat, at e de inteles enervarea echipei de navigare.
  • CARLA | 08 Nov 2010 | 11:15
    UNOR TAMPITI CARORA LI SE PARE FIREASCA BATAIA DE JOC: ORICE COMPANIE ADEVARATA ISI RESPECTA CLIENTII SI OBLIGATIILE FATA DE ACESTEA. CE IMPORTANTA ARE PRETUL BILETULUI IN TOATA ACEASTA DISCUTIE? A FOST NEGOCIAT PRETUL? ATAT AU CERUT ATAT AU PEIMIT. OAMENII TREBUIE RESPECTATI IN ORICE CONDITII. TREBUIE SA NE OBISNUIM SA FIM EXIGENTI CU PRESTATORII DE SERVICII CARE TREBUIE SA NE SERVEASCA DACA SE ANGAJEAZA SI DACA PLATIM. RICAT PLATIM , UN EURO SAU 400 EURO. OBISNUITI-VA CU NORMALITATEA!
  • soso | 08 Nov 2010 | 10:44
    @pasagerilor wizz- cand va cumparati biletele on line, cititi vreodata ceea ce scrie la sectiunea "sunt de acord" ?? voi stiti ce inseamna companie low cost?? sau voi doar aveti impresia...uau ce s-au ieftinit biletle de avion, ca tot tzaranu se poate da de colo-colo cu avionul". eu daca eram in locul pilotului, paraseam aeronava pe baneasa, si anuntam autoritatile ca '" aeronava a fost sechestrata si deturnata', sa vedeti voi atunci cand erati inconjurati de fortele anti-tero, cum sareati voi din avion......atatia justitiari in tara asta, mai rar...daca ala se cheama comandant, atunci el decide unde are chef sa aterizeze! voi a-ti fost de acord cu asta, atunci cand v-ati cumparat biletele!
  • gratian cormos | 08 Nov 2010 | 10:31
    daca nu le place celor de la Wizzair sa ii duca pe capsunari, de ce a mai venit in Romania aceasta companie? De fapt celor de la Wizz le plac doar banii cu care capsunarii platesc biletele...
    Daca nu va place sa face curse cu capsunari va invitsa va retrageti de pe aeroporturile noastre si sa mergeti acolo unde ii puteti duce pe lorzi si pe aristicrati. atata timp cat noi platim, trebuie sa ne serviti pe noi. daca nu va place, afara de pe aeroportul din cluj... si cu asta basta!
  • Györfi | 08 Nov 2010 | 10:31
    Igy van nekem is eddig csak jó tapasztalataim voltak a Wizzairel, szerintem is nagyon jók, és amellett még olcsó áron elvisznek. Persze problémák mindig felléphetnek, de az nem azt jelenti, hogy csak ez alapján itéljük meg öket.
  • Alin | 08 Nov 2010 | 10:20
    Asa este Kolo, este ceea mai buna companie din Ardeal. Si eu il inteleg pe pilot, avand in vedere ca din Alicante au venit 90% capsunari, tarani in cluj, sau poate tigani expulzati de catre Spania, clar ca aceasta patura a societatii nu intelege, daca este o problema si face scandal in avion, in timpul zborului, injurand, urland si facand ceea ce ii permite nivelul IQ!!!
    pana la urma tb sa le duca direct in India nu in Bucuresti!!!
  • gratian cormos | 08 Nov 2010 | 10:16
    Bravo pentru ce Kolosvare? ai innebunit? ca au incercat sa ne lase in aeroport si sa ne duca cu autocarul in loc de avionul pe care noi il platisem. Daca ei au avut dreptate de ce dupa ce am facut scandal, au "binevoit" sa ne duca cu avionul totusi! pentru ca datorita noua si-au dat seama ca nu merge cu vrajeala, mai ales dupa ce le-am spus ca Nici nu e pune problema sa coboram. oricum un mail al meu de protest va ajunge la peste 12 000 de aomeni din tara si strainatate, plus multuiplicat de ficare dintre ei etc. Ca sa se stie ca noi catiova oameni bravi luptam la propriu si la figurat impotriva oricarei forme de constrangere si nu ne lasam fraieriti
  • Attila | 08 Nov 2010 | 10:13
    Ez az igazság, a legjobb erdélyi repülőtársaság, hiába höbörög itt mindenki, a következő alkalommal is a Wizzairt választják. És ez igy van rendjén!! Csak nehogy azt mondja valaki, hogy a tarrom, a maga tyukketreceivel, jobb lenne... :)))
  • Kolozsvári | 08 Nov 2010 | 10:09
    Ceea mai buna companie de zbor din Ardeal, jos palaria in fata lor. BV Wizzair!!!!
  • gratian cormos | 08 Nov 2010 | 09:54
    problema nu este cu aterizarea fortata la bucuresti in loc de cluj: evident ca se intampla in orice tara din lume si cu orice companie. Insa este jenanta maniera in care capitalistii incearca sa ii prosteasca pe clientii lor bagandu-i in autocare si expediindu-i astfel la cluj, in loc sa ii duca firec cu avionul. Penibilii de la Wizzair ne-au coborat si bagajele de la cala, crezand ca astfel vom fi siliti sa coboram si noi si sa ne supunem deciziei lor arbitrare. Ei nu au inteles ca in capitalism clientul este realmente stapanul celor care presteaza servicii si trebuie sa fie tratat cu respect.. Companiile si aici nu e numai cazukl Wizzair ar trebui sa isi dea seama ca pe piata concurentiala, astfel de gafe costa si ca acei "capsunari" care au luat wizzul pentru prima data in viata, in loc de autocarul spania-romania, nu o vor mai face probabil niciodata. Ma bucur ca am putu sa fim solidari si sa aratam lumii ca noi, clientii contam mai mult decat o mana de oameni fara etica si bun-simt care au incercat sa se spele pe maini si sa isi vada de drum abandonandu-ne lejer. ma refer aici la pilotuil atilla molnar - care a crezut ca el si-a incheiat cursa si ca poate pleca la bere ca s-a suparat pe pasageri. Atunci sa lase jos uniforma si sa se faca bucatar sau sa mearga sa culeaga masline, pentru ca vom gasi noi alti inlocuitori pentru el. Mesajul este simplu si univoc nu ne lasam calcati in picioare de firme si noi Educam firmele ca pe viitor sa actioneze cu demnitate!
  • gabriela | 08 Nov 2010 | 09:33
    este absolut strigator la cer....intamplator si eu asteptam pe cineva de la cursa Alicante-cj si am sunat la aeroport undeva in jurul ore 7.30 sa intreb ce e cu avionul (care by the way trebuia sa ajunga in jurul orei 2), iar o doamna binevoitoare mi-a raspuns foarte lejer ca avionul se afla la Bucuresti si ca e posibil ca 10% din pasageri s fie adusi la cj in avion, restul cu autocare....asta pentru ca s-a enervat pilotul...
    Nedumerirea mea a fost legata de felul in care se va face selectia celor 10%, dar raspunsul doamnei de la aeroport a venit la fix - "pilotul va selecta si va decide cine va ramane in avion, e la latitudinea lui"....pam pam!!! problema rezolvata, raspuns pe masura!!!

    deci, domnule "un american" (de mai sus) ti se pare oare de neinteles faptul ca oamenii au protestat pentru ca li s-a refuzat ducerea la capat a unui serviciu anteplatit?...si asta din cauza ca pilotul s-a enervat si nu a mai avut chef??...oare asa e firesc sa meagra lucurile?...om fi noi romani obisnuiti sa induram si sa strangem din dinti, dar companiile aeriene sunt totusi in slujba noastra pt ca platim un serviciu de care vrem sa beneficiem pana la capat. Deci acei "tarani" de care vorbeai doreau sa ajunga la cj in avion, nu in autocar...pt ca nu pt transport cu autocarul au platit!!!
  • luci | 08 Nov 2010 | 09:01
    @un american
    Chestia cu aplaudatul nu vine de la noi. Am zburat de mai multe ori cu Iberia din Barcelona in Londra si de fiecare data s-a aplaudat la aterizare, fie ei spanioli ori britanici. Mie mi s-a parut chiar o chestie draguta.
  • gelu | 08 Nov 2010 | 08:30
    APOI ASTIA DE LA WIZ AS TARANI DIN UNGARIA.ADICA TOT TARANI.DE FIECARE DATA MI-AU STRICAT BAGAJUL DE CALA.PTR CA TE CONSIDERA UN JEG IN FATA LOR DE UNGUR.
  • Personal navigant | 08 Nov 2010 | 07:27
    Cunosc situatia creata si intr-adevar a existat o oarecare oponenta a capitanului navei de a-si continua drumul spre CLJ. Persoanele care au refuzat coborarea din aeronava au procedat corect. Odata coborati nu mai sunteti responsabilitatea directa a companiei aeriene. Atata vreme cat sunteti la bord (si sunteti indreptatiti sa o faceti) compania aeriana are OBLIGATIA de a va duce pana la destinatie. Protestul colegului Molnar nu a fost decat stupid si fara sens.
  • un american | 08 Nov 2010 | 00:17
    Ce inculti si tampiti pot fi unii oameni. Eu am zburat international de 30 de ori... Si se mai intampla ca nu se poate ateriza in anumite locuri... astfel trebuie sa aterizeze avionul undeva... Daca firma va cere sa va dati jos din avion, cu promisiunea ca vei ajunge la destinatia cand permite conditiile meteo. asa se face. Un alt lucru stupid mi se pare cu calatori de aici e faptul ca se aplauda cand se aterizeaza... asa de par ca pilotul a scos avionul dintro situatia periculoasa.... cand de fapt nu a facut mai mult de cat slujba lui... Avionul nu este autobuzul cumunal... unde taranul incapatanat predinte ca autobuzu sa-l lasa la poarta, ii complicat si mult mai riscant cand ai atatea variante care pot altera cursa, sau programul zborului.

    Sunt prea mult oameni care se cred centru universului in tara asta.
  • Navarro | 07 Nov 2010 | 23:08
    Mare om si mare caracter Gratian Cormos asta . Trebuie umiliti, ba chiar executati public . Rusine Wizz :P
  • LAURA | 07 Nov 2010 | 22:34
    SI MIE MI-SA INTIMPLAT CU CARPATAIR ACUM CITIVA ANNI ,,SI NU O DATA ,,AM VENIT CU TAXI DE LA TIMISOARA,,DAR AM PLATIT PINA LA CLUJ..PT 5 PERSANE ESTE MAI IEFTIN SA NE DUCA CU TAXI,,A RASPUNS RAPREZENTANTUL DE CARPATAIR,,RUSINE
  • calin | 07 Nov 2010 | 21:58
    foarte tare esti frate...mi-l imaginez pe ciceo in turnul de control. daca nu sti, ciceo e director administrativ...
  • cri | 07 Nov 2010 | 21:55
    cu crpater sa intimplat de multe ori,,rusine
  • VASILICA | 07 Nov 2010 | 13:06
    ciceo ii de vina. nu i-a dat ok pilotului pt. aterizare